خانهاخبار
رنگ خاکستری نیز به رنگ‌های آیفون 5S اضافه شد

رنگ خاکستری نیز به رنگ‌های آیفون 5S اضافه شد

در ماه آینده 4 رنگ آیفون را خواهیم دید.
۱۳۹۲/۶/۴

امروز صبح عکس‌های با کیفیتی که از آیفون نسل بعدی در رنگ طلایی منتشر شده بود را با هم دیدیم، اما به نظر می‌آید کار به همینجا ختم نمی‌شود.

 

به گزارش عکس‌های دیگری از آیفون 5S منتشر شده است که این گوشی را در رنگ خاکستری یا همان رنگ گرافیتی نشان می‌دهد. در نسخه طلایی که در خبر قبلی به شما نشان دادیم بالا و پایین دستگاه به رنگ سفید بود اما در این نسخه بالا و پایین دستگاه نواری مشکی رنگ دارد.

 

با این اوصاف در 19 شهریور که زمان احتمالی معرفی آیفون نسل بعدی است شاهد معرفی آیفون در 4 رنگ خواهیم بود، البته امکان اینکه تعداد رنگ‌ها زیادتر شوند نیز وجود دارد.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

منبع: Phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
اگه بجای رنگ مشکلی رنگ خاکستری تیره و تو طلایی به جای سفید رنگ طلایی کمرنگ بود قشنگ تر می شد

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
رنگ جالب و زیبایی است ، و مهمتر اینکه متفاوت است .

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
سایت اپل هنوز هیچی در این مورد که گوشی جدیدش چی هست و چه رنگی هست نگفته شما اینارو از کجا در میارین ؟!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
واقعا گوشی خیلی زیبایی هست حتی از htc one هم زیبا تره اپل این بار گل کاشته.

مهمان

۱۳۹۲/۶/۴
اگر سیاست اپل اینه که نسل بعدی ایفون رو با رنگ های سفید مشکی خاکستری و طلایی روانه بازار کند که 2 رنگ جدید اضافه شده و فلسفه ایفون 5c هم رنگارنگ بودن و تنوع در رنگ ان هست.خب با این فلسفه معلوم میشه که هر دوتا گوشی که میخواد ارایه بده با یه ایده میخواد ارایه بشه من اعتقاد دارم ایفون 5cغیر از رنگی بودن به خاطر بدنه پلاستیکی باید ارزان تر از ایفون 5 فعلی باشه چون تولید شده که جای ایفون 5 رو پر کنه و ایفون 5s یه اپدیت انقلابی برای اپل محسوب میشه که هم بیاد رم رو 2 گیگ کنه گرافیک رو دو برابر کنه سی پی یو A7 رو استفاده کنه که 4 هسته ایه ios 7 ارایه بشه با سیری افلاین و افزایش حجم 128 گیگی و دوربین 12 یا 13 همراه باتری قوی تر و صفحه باکیفیت تر و کم مصرف تر ولی اعتقاد دارم ایفون 5s رو با سی پی یو همین ایفون 5 فعلی یا A6x ارایه میده