خانهاخبار
گلسکی اس 5 مجهز به دوربین 16 مگاپیکسلی با پایدارکننده تصویر اپتیکال

گلسکی اس 5 مجهز به دوربین 16 مگاپیکسلی با پایدارکننده تصویر اپتیکال

۱۳۹۲/۶/۴

سامسونگ در حال حاضر دوربین 16 مگاپیکسلی را بر روی گلکسی اس 4 زوم دارد اما این گوشی در پشت خود لنز بزرگی را دارد که از پشت گوشی بیرون زده است. اما چه زمانی سامسونگ از لنز کوچکتر و با کیفیت تر بر روی گوشی‌های استفاده خواهد کرد؟

 

به گزارش بر طبق گزارزشی که به تازگی منتشر شده است سامسونگ در میانه راه تولید این لنز قرار دارد و احتمالا در گوشی‌های سال آینده خود و شاید برای اولین بار در گلکسی اس 5 از این دوربین استفاده کند، همچنین این گزارش می‌گوید که سامسونگ در گوشی که برای آن از لنز 16 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد ویژگی پایدارکننده تصویر اپتیکال را نیز قرار خواهد داد. بنابراین در گلکسی نوت 3 که 13 شهریور معرفی خواهد شد شاهد حضور این ویژگی در قسمت دوربین نخواهیم بود.

 

image

 

در گوشی گلکسی اس 4 کیفیت عکس‌ها به قدری خوب است که می توان آن را بالاتر از یک دوربین 13 مگاپیکسلی دانست، حال باید ببنیم که لنزهای 16 مگاپیکسلی چه کیفیتی را خواهند داشت.

 

منبع: Sam Mobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
نه با با s4 دوربینش از 13 ببالا تره پس xperia z 2 مگاپیکسله

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
ایول سامسونگ موافق+++++++++ مخالف- - - - ؟

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
SAMSUNG Life Companion

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
يعني تازه تكنولوژي سامسونگ براي گوشي s5 به تكنولوژي دوربين LUMIA 920 نوكيا براي ساخت پايدار كننده اپتيكال كه سال گذشته توليد و و روانه بازار شده ميرسه

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
خیلی می بخشید شما ها غلط کردین که دوربین اس 4 رو بالای 13 میدونید کیفیت عکس برداری و فیلم برداری Xperia z اس 4 رو قورت میده حلا هم نگران نباشید هونامی با دوربین 21 مگا پیکسلی داره میاد...