خانهاخبار
رنگی جدید برای آیفون؛عکس‌های آیفون 5S را با لباس طلایی ببینید

رنگی جدید برای آیفون؛عکس‌های آیفون 5S را با لباس طلایی ببینید

۱۳۹۲/۶/۴

مانند آیفون 4S که شباهت زیادی به آیفون 4 داشت، انتظار داریم که آیفون 5S نیز شبیه به آیفون 5 باشد، اما به نظر می‌آید که یک تفاوت را در اینجا ببینیم. قرار است آیفون 5S به رنگ طلایی نیز ارائه شود.

 

به گزارش بعد از شایعات و عکس‌های زیاد امروز یک گالری عکس از قاب پشتی آیفون 5S که رنگ طلایی دارد منتشر شده است. بنابراین از این پس به جای دو رنگ سه رنگ آیفون را برای انتخاب پیش روی خود دارید.

 

image

 

اما اگر از مشخصات این گوشی بخواهیم صحبت کنیم بر اساس شایعات آیفون 5S تغییر بزرگی را در قسمت دوربین خواهد داشت، دوربین گوشی قرار است 12 مگاپیکسلی باشد و همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید و اندازه جای فلاش گوشی بزرگ تر شده است آیفون 5S به فلاش دو تایی مجهز است.

 

image

 

گفته می‌شود همچنین از این پس نسخه 128 گیگابایت برای خرید دسترس خواهد بود و اپل دیگر نسخه 16 گیگابایتی را تولید نخواهد کرد.

 

در مورد زمان معرفی گوشی شایعات می گویند که اپل در روز 10 سپتامبر (19 شهریور) آیفون 5S را به همراه آیفون 5C معرفی خواهد کرد. با جی اس ام همراه باشید تا ببینیم این شایعات درست خواهند بود یا خیر؟

 

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۲
حدود قیمتش چه قدر میشه؟

shayanniknam

۱۳۹۲/۶/۵
بابا ایول چه گوشیه خوش تیپیه همه ی گوشی های apple خوشتیپ هستند

مهمان

۱۳۹۲/۶/۴
قشنگه

مهمان

۱۳۹۲/۶/۴
اي جانم به اين گوشي .. خيلي وقته منتظرم بياد طراحي اپل فوق العاده و متفاوت واقعا گوشي خاصيه كار كردن باهاش هم خاص.. اپل انتخاب اول و آخر منه ..

مهمان

۱۳۹۲/۶/۴
لابلای اخباررiphone 5s و5c بقیه اخبار دنیای موبایل رو هم متتشرکنین بدنیست!