خانهاخبار
آیفون 5C یک آیفون ارزان قیمت نیست،یک آیفون با قاب‌های رنگارنگ است+ویدئو

آیفون 5C یک آیفون ارزان قیمت نیست،یک آیفون با قاب‌های رنگارنگ است+ویدئو

حرف C در نام این آیفون به معنای رنگارنگ یا Colors است.
۱۳۹۲/۶/۳

به خاطر دارید که در مورد آیفون ارزان قیمت یا همان آیفون 5C بارها صحبت کردیم و ویدئوها و عکس‌های آن را به شما نشان دادیم.

 

به گزارش امروز ویدئویی از این آیفون منتشر شده است که آیفون را در 5 رنگ مختلف نشان می‌دهد. خبرهای تکمیلی می گویند که این آیفون در رنگ سیاه ارائه نخواهد شد و تصاویر رنگ سیاه آن تقبلی هستند.

 

همانطور که مشاهده می‌کنید این رنگ‌ها همخوانی بسیار زیادی با iOS7 که به تازگی معرفی شده است دارند بنابراین نتیجه می‌گیریم که احتمال دارد تا امروز همه در اشتباه بودیم و اصلا این آیفون ارزان قیمت نباشد و حرف “C” در انتهای نام آیفون 5C نه نشانه Cheap (ارزان قیمت) و نه نشانه China (چین) است، بلکه این حرف “C” نشانه Colors یا همان رنگارنگ است.

 

به احتمال زیاد این آیفون رنگارنگ در 10 سپتامبر (19 شهریور) در کنار معرفی آیفون 5S معرفی خواهد شد. ویدئوی آیفون رنگارنگ را در ادامه مشاهده کنید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۶/۵
هر چی باشه باید از آیفون قبلی ارزون تر باشه چون قابش پلاستیکی شده و اون استحکام 5 رو نداره

مهمان

۱۳۹۲/۶/۴
به نظر بنده این همون آیفون ارزون قیمته چون اگه منظور صرفا رنگ بود باید از لحاظ سخت افزاری مثل اس می بود در صورتی که جای فلش دوربین برخلاف اس کوچیکتر است و نمی تواند مثل اس دارای دو فلش باشد در هر صورت به افتخار اپل یه + بزنید که باز قراره یه شوک تابستونی به ما بده

مهمان

۱۳۹۲/۶/۴
ما در اشتباه بودیم؟ تو مارو سرکار گذاشتی و گفتی ارزان قیمته خودت اشتباه کردی!

مهمان

۱۳۹۲/۶/۴
AMA be nazaram hamash shaye_E hast

مهمان

۱۳۹۲/۶/۴
من که خیلی وقت پیش گفتم c یعنی color ولی نظرمو تایید نکردین.....