خانهاخبار
نوکیا در روز 6 شهریور مراسمی را در روسیه برگزار خواهد کرد

نوکیا در روز 6 شهریور مراسمی را در روسیه برگزار خواهد کرد

۱۳۹۲/۵/۲۹

نوکیا این چند وقت اخیر بسیار فعال شده  و محصولات جدیدی را به دنیا معرفی کرده است.

 

به گزارش اکنون نوکیا یک دعوتنامه را ارسال کرده است که در آن اعلام شده قصد برگزاری مراسمی را در مسکو پایتخت روسیه دارد.

 

image

 

بر روی این دعوتنامه عبارت World premiere درج شده و در زیر آن عکسی از صفحه کلید یک پیانو نشان داده شده است. این جزئیات نمی‌توانند که نشان دهند نوکیا قصد معرفی چه محصولی را دارد.

 

اما بر طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده است تبلت نوکیا با سیستم عامل ویندوز RT در راه است. همچنین شایعات دیگر حاکی از این است که نوکیا می‌خواهد یک فبلت فول اچ دی را معرفی کند که به سیستم عامل ویندوزفون مجهز است.

 

برای اینکه از جزئیات مراسم مطلع شوید با همراه باشید تا ببینیم نوکیا چه محصولی را به جهان تکنولوژی اضافه خواهد کرد. این مراسم در روز 28 اوت برابر 6 شهریور برگزار خواهد شد با ما همراه باشید.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۵/۳۰
یه سوال htc one xبخرم یا galaxy s3؟ one x++++++ S3--------

مهمان

۱۳۹۲/۵/۳۰
شیر اگه پیر بشه بازم شیره...من خودم اچ تی سی دارم ولی یادمون باشه زمانی نوکیا داشت سری N رو میزد اچ تی سی که تازه اومده بود و سامسونگ داشت بهترین گوشیشو که D600 بود رو میساخت.فقط نوکیا بود و دیگر هیچ.

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۹
طرف دار های نوکیا پرچم بالا بهترین برند (عبرت)

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۹
وکیا خیلی مرده که از بین این همه گوشی بازم جایگاه خودشو حفظ کرده ورو به پیشرفته چون حتا اگه دوباره 1200هم بزنه طرفدار خودشو داره به امید اون روز که ببینیم نوکیا نفر دوم دنیاست {یه نکته باید بگم که نوکیا علتش چیه که گوشی هاش همش ویندوز موبایلن به خاطر این که باشرکت ماکروسافت این برنامه هارو درست میکنه}

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۹
پيانو نماد شروع روزهاي خوش نوكيا از 6 شهريورماه است!!! طرفداراني كه مايلند با اين پيانو به عشق نوكيا بنوازند...اول ++++رافشار دهند!