خانهاخبار
کدام نسخه از گلکسی نوت 3 در ایران ارائه خواهد شد؟

کدام نسخه از گلکسی نوت 3 در ایران ارائه خواهد شد؟

نوت 3 با 8 هسته یا 4 هسته؟
۱۳۹۲/۵/۲۵

حتما می‌دانید که گلکسی اس 4 در دو نسخه 4 هسته‌ای و  8 هسته‌ای برای بازارهای مختلف ارائه شد. بنابراین گلکسی نوت 3 نیز از این قائده مستثنی نیست. شما دوست دارید بدانید که کدام نوع از این گوشی در کشور ما ارائه خواهد شد؟

 

به گزارش وبسایت SamMobile یک لیست را توسط منبع داخلی خود در سامسونگ به دست آورده که نشان می‌دهد کدام کشورها کدام مدل گلکسی نوت 3 را در کشور خود خواهند دید.

 

همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید در کشور ایران نسخه 8 هسته‌ای این گوشی ارائه خواهد شد همانند گلکسی اس 4 که در نسخه 8 هسته‌ای ارائه شد.

 

image

 

این گوشی در روز 13 شهریور معرفی خواهد شد و مشخصات آن نیز تقریبا به صورت کامل لو رفت که از اینجا می توانید آن را مشاهده کنید، اما برای اطمینان از مشخصات کامل تر و شاید واقعی تر این گوشی با ما همراه باشید تا از مشخصات کامل این فبلت جدید و پرقدرت مطلع شوید.

 

اگر می‌خواهید لیست کامل کشورها را مشاهده کنید از این اینجا این لیست را در Sam Mobile ببینید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۶/۴
من واقعا میخوام بدونم 8 هسته برای یه اسمارتفون چه لزومی داره؟ مثلا شما چه کاری یا GS4 انجام میدین که با GS3 نمیتونستین انجام بدین؟ واقعا مسخرس، یکم به دور از تعصب و واقع بین باشین.

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۸
یا سامسونگ تو ستودنی ترین برندی هستی که تا به حال دیدم دست حق به همراهت.

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۷
واقعا نمیدونم مردم چرا فکر میکنن هر چقد تعداد هسته ها زیاد تر باشه بهتره ی خورده تحقیق کنید مثلا گوشی htc one x که پردازنده چهار هسته ای داره در مقابل sony xperia t که پردازنده snap drogon s4 dual core لره از 10تست انجام شده در9 تست شکست خورد

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۷
اون دسته و مخصوصا آقایی که گفتن گرافیک Mail .... هست و آشغاله باید بگم عزیزم این گرافیک 4 هسته داره و همشون مثل هم نیستن شرکتا خودشون بهینه سازی میکنن و مشخص میکنن هر 4 هسته با چه میزان قدرتی کار کنه پس هر برندی که از پردازنده Mail استفاده کنه یکی نیستن و با هم دیگه از لحاظ پردازش زمین تا آسمون تفاوت دارن

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۷
ایران همیشه بدبخت بود حالا اینکه فقط چندتا هسته هستش