خانهاخبار
مشکل در جی پی اس و صفحه نمایش نکسوس 7 نسل دوم

مشکل در جی پی اس و صفحه نمایش نکسوس 7 نسل دوم

مشکلات این تبلت تازه شروع شده‌اند.
۱۳۹۲/۵/۲۱
هفته گذشته خبرهایی را شنیدیم که گوگل نکسوس نسل 7 دوم مشکلاتی را در قسمت جی پی اس خود دارد و کاربران گزارش داده‌اند که در تبلت‌های آن‌ها جی پی اس در حدود 2 دقیقه بعد از روشن شدن از کار می‌افتد. حال گوگل به بعضی از این کاربران گفته که تبلت‌های آن‌ها را تعویض می‌کند. شاید تصور می‌کنید که این پایان داستان است و همه چیز به همین خوبی و خوشی تمام می‌شود.
 
به گزارش به نظر می‌آید که داستان برای گوگل تازه شروع شده است و بعضی دیگر از کاربران و حتی آن‌هایی که تبلت‌های خراب خود را تعویض کرده‌اند اکنون مشکلی جدید در صفحه نمایش لمسی تبلت دارند.
 
image
 
یک حرفه‌ای در این زمینه با نام Paul در فروم محصولات گوگل از دارندگان این تبلت که چنین مشکلی را دارند خواسته تا تبلت خود را در حالت Safe Mode قرار دهند و بررسی کنند تا مطمئن شوند که تبلت آن‌ها هنوز هم این مشکل را دارد یا خیر؟ زیرا در حالت Safe Mode تمام برنامه‌های نصب شده بر روی تبلت غیر فعال می‌شوند.
 
اگر در حالت Safe mode این مشکل وجود نداشته باشد کاربران باید یکی یکی برنامه‌هایی را که بر روی تبلت خود نصب کرده‌اند پاک کنند تا برنامه مشکل ساز مشخص شود اما اگر این مشکل در حالت Safe mode نیز وجود داشته باشد باید با گوگل برای تعمیر و یا تعویض دستگاه خود تماس بگیرند.
 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۲
آدم 1200بگیره ازاین بهتره

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۲
بنظرم شايد نكسوز از نظر سخت افزاري بهتر از آيپد باشه اما از نظر كيفيت ساخت (ساخت بي نقص و آلياژ سرد و با كيفيت)و كاربردي بودن آيپد بهتره؟ سيستم عامل اندرويد به سخت افزار بالايي نياز داره كه روان و بدون اشكال كار كنه اما آيپد با داشتن سيستم عامل ios نيازي به سخت افزاري همچون نكسوز نداره و با همين سخت افزار تمام نياز يك كاربررو برطرف ميكنه؟

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۱
اره دیگه تازه شروع میشه همهی شرکت ها همین رامیگن فققققققققققققققققققققققققققققققققققط درود براپل اصلا قابل مقایسه باایپدمینی نیست سامسونگ هههههههه گوگل ههههههه تازه اول بدبختی وخوشبختی اپل جانم فدای اپل

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۱
این تازه اول بدبختیشه دنیا فقط ایپد مینی.

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۱
سوال من ربطی به این بحث نداره،میشه کمکم کنید،چطور حافظه داخلیه یک گوشی بیشتر میشه