خانهاخبار
ظرفیت باتری گلکسی نوت 3 مشخص شد

ظرفیت باتری گلکسی نوت 3 مشخص شد

۱۳۹۲/۵/۲۱

در حالی که همه منتظر نسل سوم گوشی گلکسی نوت 3 هستیم تا در 13 شهریور معرفی شود، هر روز چیزهای بیشتری از این گوشی شنیده می‌شود.

 

به گزارش امروز یک ویژگی از این گوشی به بیرون درز کرده است، بر طبق این خبر باتری گوشی گلکسی نوت 3 ظرفیت 3450 میلی آمپری خواهد داشت.

 

گوشی گلکسی نوت 2 ظرفیتی 3100 میلی آمپری داشت که این بدان معنی است که باتری گلکسی نوت 3 ظرفیتی 11 درصد بیشتر از نسل دوم را خواهد داشت. باتری گلکسی نوت نسل اول نیز ظرفیت 2500 میلی آمپری داشت.

 

image

 

اما شاید بهتر باشد یک مقایسه بین باتری این فبلت با رقیبانش در دیگر کمپانی‌های داشته باشیم. باتری Xperia Z Ultra ظرفیت 3000 میلی آمپری دارد و به احتمال زیاد فبلت HTC One Max که امروز عکس آن را مشاهده کردیم نیز باتری 3000 میلی آمپری دارد. همانطور که مشاهده می کنید ظرفیت باتری این گوشی بسیار بالا است و حتی گوشی Galaxy Mega 6.3 که اندازه صفحه نمایش 6.3 اینچی دارد نیز ظرفیت 3200 میلی آمپری دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۲
در صفحه نمایش سوپرامولد، اندازه صفحه مهم نیست، رزولشن مهمه، این مقدار ظرفیت برا نوت 3 در مقایسه با نوت 2 کمه، چون کیفیت صفحه نمایش720p هستش، البته نوت3 پردازنده کم مصرفی داره.

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۲
سامسونگ هم دیگه داره ترمیزنه وای به حال اون روزی که رونمایی بشه یه دفعه میبینی فردا گوشی خراب شده

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۲
3500 shoota

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۲
برو بابا!! فقط سونی Xperia Z ..!!

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۲
بالاخره 3450 یا 3200 ؟