خانهاخبار
به روز شد:آیا سامسونگ در بنچ مارک‌ها تقلب کرده است؟+پاسخ سامسونگ به این تهمت

به روز شد:آیا سامسونگ در بنچ مارک‌ها تقلب کرده است؟+پاسخ سامسونگ به این تهمت

۱۳۹۲/۵/۹
امروز در همین خبر که در انتهای این خبر می‌توانید آن را بخوانید گفتیم که اعلام شده سامسونگ در گرفتن بنچ‌مارک‌ها تقلب کرده است و طوری تنظیمات را انجام داده است که در برنامه‌های بنچ مارک فرکانس GPU بالاتر رود.
 
به گزارش اکنون سامسونگ به این اتهام پاسخ داده است. سامسونگ در بیانه‌ای ضمن رد کردن این اتهام و مسخره خواندن آن نظر خود را اینگونه بیان کرده است:
 
"در شرایط عادی GPU گلکسی اس 4 طوری تنظیم شده است که تا فرکانس 533 مگاهرتز را به کاربر پاسخگو خواهد بود. اگر چه در بیشترین فرکانس GPU این گوشی تا 480 مگاهرتز برای بازی‌های بسیار سنگین که مدت زمان زیادی باعث روشن ماندن صفحه نمایش می‌شوند پایین در نظر گرفته شده است. با این حال بیشترین فرکانس GPU یعنی 533 مگاهرتز برای برنامه‌های مانند S Browser، Gallery، camera، Video Player  و بعضی برنامه‌های خاص مانند برنامه‌های بنچ مارک گیری استفاده می‌شود. فرکانس‌های مختلف برای GPU در شرایط مختلف برای این است که بهترین تجربه کاربری برای کاربران به ارمغان بیاید و ما قصد نداریم تا تنها در قسمت بنچ مارک‌ها بالاتر قرار بگیریم. ما همچنان متعهد به این هستیم که بهترین تجربه کاربری را برای کاربران خودمان به همراه بیاوریم."
 
بنابراین سامسونگ تمام این ادعاها که تقلبی در این امر صورت گرفته را رد کرده و دلایلی منطقی را نیز آورده است.
 
 
image
 
منبع: techradar
 

---------------------------------------------------------------------------------------------

 
 
یکی از بهترین راه‌های اینکه متوجه شویم که یک گوشی در چه حد و اندازه‌ای است و بتوانیم یک مقایسه بین آن و دیگر گوشی‌ها داشته باشیم بنچ مارک‌ها هستند، اما آیا در این بنچ مارک‌ها امکان تقلب وجود دارد؟
 
به گزارش ادعاهایی صورت گرفته که گفته می‌شود سامسونگ در بنچ مارک‌های گوشی گلکسی اس 4 با پردازنده 8 هسته‌ای Exynos 5 تقلب کرده است. گفته شده که سامسونگ فرکانس GPU را در این نسخه از گوشی برای بنچ مارک گرفتن افزایش داده است تا بتواند امتیاز بیشتری را در ینچ مارک به دست آورد.
 
 
image
 
 
گزارش می‌گوید زمانی که شما برنامه‌های بنچ مارک گیری را بر روی گوشی باز کنید GPU فرکانسی برابر 532 مگاهرتز را به همراه می آورد اما زمانی که در بازی‌های و برنامه‌های معمولی از GPU استفاده کنید در نهایت فرکانسی برابر 480 مگاهرتز را در بر خواهد داشت.
 
اکنون مشخص نیست که به چه علت این دوگانگی در رفتار GPU های سامسونگ به وجود آمده است، اما امیدواریم که این یک عادت برای کمپانی‌ها نشود زیرا در آخر امر تنها کاربران عادی از این رفتار ضرر خواهند دید.
 
 
 
منبع: sammyhub
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (108 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۹
کاملا حق با سامسونگ هست.ممنون هستم از سامسونگ که توضیح داد.سامسونگ برندی هست که به مردم ارزش میذاره و همیشه بهترین هارو میذاره و نواور ترین برند جهان هست نه مثل اپل و سونی و اچ تی سی که با دزدی به اینجا رسیدن.اینا هم دیدن نمیتونند به سامسونگ برسن اینجوری دارن میسوزن

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۳
با احترام به نظر دوستان اگر هم سامسونگ توی بنچمارک ها تقلب کرده باشه باید قبول داشت که آخرین کهکشانی اون به احتمال زیاد بهترین گوشی امسال میشه

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۳
سامسونگ با امکاناتش تبلیغ می کنه و آشغالاش که پلاستیکی هستن را می اندازه به مردم بعد اچ تی سی وان به این خفنی به خاطر نبود تبلیغ کم میفروشه

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۳
bench mark chi???

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۲
دروغ محض فقط برای خراب کردن شرکت است