خانهاخبار
محبویت دو گوشی سامسونگی بیشتر از آیفون در آمریکا

محبویت دو گوشی سامسونگی بیشتر از آیفون در آمریکا

۱۳۹۲/۵/۹
بر طبق گزارشی که موسسه رضایتمندی مشتریان در امریکا منتشر کرده است دو گوشی سامسونگ توانستند در صدر جدول رضایتمندی مشتریان در این لیست قرار بگیرند.
 
به گزارش این دو گوشی یکی گلکسی اس 3 و دیگری گلکسی نوت 2 هستند که توانستند بالاتر از آیفون 5 بایستند، به این نکته باید اشاره کنیم که این نظر سنجی در ماه مارس قبل از معرفی گلکسی اس 4 انجام شده است.
 
در این نظر سنجی گلکسی اس 3 توانسته نمره 84 از 100 را کسب کند و در رتبه اول بایستد در حالی که گلکسی نوت2 توانسته نمره 82 از 100 را به دست آورد و در مقام دوم بایستد. اما محصول قدیمی اپل یعنی آیفون 4S نیز توانسته با کسب نمره 82 از 100 در کنار گلکسی نوت 2بایستد. در رتبه بعدی شاهد حضور آیفون 5 هستیم که توانسته نمره 81 را کسب کند.
 
 
image
 
 
اما نکته جالبی در این بین وجود دارد و آن این است که با اینکه آمریکایی‌ها سامسونگ را بیشتر ترجیح می‌دهند در کشور کره آیفون 5 به عنوان پرطرفدارترین گوشی رده بالا شناخته می‌شود.
 
شما به کدام گوشی و برند بیشتر علاقه دارید؟ می‌توانید با شرکت در نظر سنجی  از اینجا به محصول مورد علاقه خود رای بدهید.
 
منبع: phonearena
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (65 نظر)

Kkkk

۱۳۹۵/۲/۲۲
باسلام خدمت دوستان خوبم!
من نزدیک 3سال هست سامسونگ نوت2 دارم همه جوره ازش کار کشیدم تا به امروز یه قرون واسش خرج نذاشتم یعنی هیچ مشگلی نداره واقعآ فوق العاده است نه اینکه خودم دارم واقعآ محشره فقط مشگلم تو اندرویدش هست از 4.4.2 بالاتر نمیره خواهشن اگه کسی میدونه چجور اندرویدشو ببرم بالا راهنمایم کنه ممنون.

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۷
PARCHAME S4 BALAST

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۳
مردم همه کشورها ,کشورهای دیگه رو قبول دارن.مثل ما.مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۳
iphon5 ازهمه گوشی ها بهتره.

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۱
just Apple