خانهاخبار
طرحی مفهومی از آیفون 6

طرحی مفهومی از آیفون 6

۱۳۹۲/۵/۷
پاییز امسال سر اپل به شدت شلوغ است، احتمالا در پاییز امسال شاهد معرفی آیفون 5S، آیفون ارزان قیمت و شاید آی‌پد مینی باشیم.
 
به گزارش شایعات می‌گویند که آیفون 5S دقیقا مانند آیفون 5 خواهد بود، اما از نظر سخت افزاری قوی تر خواهد شد و پردازنده آن A7 که سریعتر از A6 است خواهد شد.
 
اما قصد ما از این خبر بیان شایعات در مورد نسل بعدی آیفون نیست ما می خواهیم در این خبر یک طرح مفهومی زیبا، جالب و عجیب را از آیفون 6 به شما نشان دهیم.
 
بر طبق طرح مفهومی که Pritesh Chavan منتشر کرده است آیفون 6 به صفحه نمایشی تاشو مجهز خواهد بود که با این امکان با در دست داشتن یک آیفون با صفحه نمایش 4.2 اینچی شما با باز کردن صفحه نمایش یک فبلت 5.8 اینچی و همچنین یک تبلت 7.5 اینچی اپلی خواهید داشت.
 
این طرح مفهومی بسیار کارآمد و جالب است اما به نظر نمی‌آید به همین زودی بتوانیم شاهد این چنین طرح‌هایی باشیم زیرا هنوز به مرحله‌ای نرسیدیم که صفحه نمایش‌های تاشو را در گوشی‌ها مشاهده کنیم.
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
 
image
 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (162 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۳
اگه یه روزی احتمالا همچین چیزی رو اپل بزنه احتمالا اون موقع htc sony samsung یه موبایلی میسازن که به صفحه نمایش نیاز نداره و با سیگنال های مغز کنترل میشه!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۲
5 چی بود که 6 باشه هااان؟

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۲
ال جی قراره از اوایل سال میلادی بعدی تولید صفحه نمایش های تا شو رو شروع کنه و تا الان تنها شرکتی بوده که این ادعا رو کرده و قراره صفحه نمایش های رتینا پلاس رو برای محصولات جدید اپل تولید کنه.

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۲
گوگل کروم واسه apple هم هست دیگه... چه سوالیه!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۱
اخه این چیه؟؟!!! صد رحمت به ال جی و هواوی