خانهاخبار
ویدئوی گجت‌های اپلی در مارکت گوگل پلی؛ اما اینبار به همراه تبلیغ اپ استور

ویدئوی گجت‌های اپلی در مارکت گوگل پلی؛ اما اینبار به همراه تبلیغ اپ استور

۱۳۹۲/۵/۷
اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما به خاطر دارید که در مورد یک اسکرین شات در گوگل پلی صحبت کردیم که به جای استفاده از یک تبلت اندرویدی یک آی‌پد را در این بازار به عنوان تبلتی که بازی بر روی آن انجام می‌شد نشان می‌داد.
 
ما در باز هم به یک نمونه جالب دیگر برخوردیم، امروز بار دیگر مشغول مرور بازی‌های گوگل پلی بودیم که به یک ویدئو در این بازار برخوردیم این ویدئو را برای شما در ادامه قرار دادیم. همانطور که مشاهده می کنید در این ویدئو نه تنها اینکه خبری از یک تبلت اندرویدی نیست بلکه این برنامه را بر روی آی‌پد و آیفون نشان می‌دهد. اما شاید از همه بدتر این موضوع باشد که در آخر ویدئو هیچ خبری از گوگل پلی نیست و نوشته می‌شود این برنامه در اپ استور برای آی‌پد، آیفون و آی‌پاد وجود دارد.
 
image
 
 
نام این برنامه Reactable mobile است که شما می‌توانید علاوه بر مشاهده ویدئوی این برنامه در این ویدئو را در صفحه آن برنامه از اینجا مشاهده کنید.
 

 
حقیقت امر این است که ما فکر می کنیم در این بازار هیچ نظارتی بر روی محتوا صورت نمی گیرد و سخت گیری‌هایی که اپل انجام می‌دهد باعث شده که همه اپ استور را به عنوان یک منبع معتبر و قابل اطمینان بشناسند. شاید این ویدئو و عکسی که به شما نشان دادیم موارد زیاد مهمی نباشند اما این‌ها همه حاکی از این هستند که حتی یک برنامه مخرب نیز به راحتی می تواند بر روی این مارکت قرار بگیرد و باعث مشکلات فراوان برای کاربران آن برنامه شود. تصور می‌کنیم که گوگل بهتر است فکری به حال این وضعیت مارکت خود کرده و در یک حرکت همه جانبه رویه خود را برای بررسی محتوای عوض کند.
 
نظر شما چیست؟ شما هم موافقید که گوگل در این زمینه کم کاری کرده است یا نه این یک رویه درست است؟
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۵/۹
برای اینکه اپل؛اپلی و غیر اپلی نمیشناسه و محصولاتش تکند

مهمان

۱۳۹۲/۵/۹
گلم اپ استور در حال حاضر حدود 300 هزار اپليكيشن بيشتر از گوگل پلي داره

مهمان

۱۳۹۲/۵/۹
مرگ برiosدرود بر اندروید با آمدن android4.3 برتری100درصدی اندروید

مهمان

۱۳۹۲/۵/۸
بازم میگم/گوگل عاشق چشم و ابروی اپل نیست/صد در صد یه نقشه ای داره برای اپل/ به هر حال دمش گرم/موافقاش +

مهمان

۱۳۹۲/۵/۸
شرکتی که از برنامه هیچی نمی دونه و سیستم عاملش هی هنگ می کنه چه به مارکت زدن؟