خانهاخبار
شایعات جدید از گلکسی نوت 3؛ سامسونگ بین 3 اندازه صفحه نمایش تردید دارد؟

شایعات جدید از گلکسی نوت 3؛ سامسونگ بین 3 اندازه صفحه نمایش تردید دارد؟

این گوشی احتمالا در نمایشگاه IFA 2013 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۲/۵/۷
با نزدیک شدن به برگزاری نمایشگاه IFA 2013 خبرهای نسل سوم گلکسی نوت 3 نیز بیشتر می‌شوند و شایعات مختلفی از این فبلت شنیده خواهد شد.
 
به گزارش بر طبق ادعای یک وبسایت به نام Zaumba سامسونگ مشغول آزمایش کردن گلکسی نوت 3 در 3 اندازه متفاوت است. اگر ادعای این وبسایت درست باشد سامسونگ هنوز تصمیم نگرفته که از چه سایز صفحه نمایشی برای گوشی خود استفاده کند. بر طبق این ادعا سامسونگ بین سه اندازه 5.5 اینچ، 5.7 اینچ و 6 اینچ مردد است.
 
شایعات دیگر می گویند که بخش تحقیقاتی سامسونگ مشغول آزمایش صفحه نمایش‌های منعطف OLED است و شاید بخواهد از این نوع صفحه نمایش بر روی گوشی نوت 3 خود استفاده کند.
 
image
 
منابع معتبری گزارش کرده‌اند که قلب تپنده این گوشی پردازنده ساخت شرکت کوآلکام یعنی Snapdragon 800 خواهد بود اما شاید برای بعضی از بازارها سامسونگ از پردازنده ساخت خودش که 8 هسته‌ای است استفاده کند.
 
از دیگر مشخصاتی که احتمال می‌رود در این گوشی ببینیم رم 3 گیگابایتی، دوربین 13 مگاپیکسلی و اندروید 4.3 آبنبات ژله‌ای خواهد بود، در ضمن اینکه قلم S pen حتما در این فبلت وجود دارد اما شاید کارآیی آن بروز شده و بهبود داده شده باشد.
 
منبع: GSMArena
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (62 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۹
اون دوست عزیزی ک گف قطعات اپلو سامسونگ میزنه دقیقا میتونه بگه کدوم قطعه رو میزنه Cpu Lcd ویا ...... ***********

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۰
من نمیدونم شرکتایی مثل سامسونگ،ال جی برای چی میان موبایل تولید می کنن پر بازارشده جاروبرقی و یخچال تقلبی سامسونگ و ال جی بابا برن جاروبرقی یخچال هاشون روبفروشن

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۰
سلام دوستان من خودم s4 دارم و ازش رازیم و فقط سااااااااامسونگ iphone خوبهولی به درد ایران نمی خوره ...... یکم منطقی باشید

مهمان

۱۳۹۲/۵/۹
خوشم میاد سامسونگ از ساخت گلکسی دست بر نمی داره

مهمان

۱۳۹۲/۵/۹
اونایی که میگن پلاستیک پلاستیک اپل تازه فهمیده پلاستیک نارساناست و آدم رو برق نمیگیره برین حالشو ببرین