خانهاخبار
شماره پنجم کالایاب جامع موبایل منتشر شد

شماره پنجم کالایاب جامع موبایل منتشر شد

۱۳۹۲/۵/۲
مخاطبان همیشگی کالایاب جامع موبایل، در شماره‌های گذشته این محصول با دائره‌المعارفی کامل روبرو بودند که تمامی نیازهای آن‌ها برای یک خرید حرفه‌ای موبایل را تامین می‌کرد. این رویه، با استقبال زیادی از سوی مخاطبان رو به رو شد و شاهد بودیم کالایاب جامع موبایل، توانسته به خوبی جای خود را در میان مخاطبان تخصصی و جدی دنیای موبایل و تکنولوژی باز کند. به خصوص که با قرار دادن نسخه قبلی این محصول در سایت و استقبال خریداران، دریافتیم راه درستی را در پیش گرفته‌ایم و انگیزه‌ای افزون پیدا کردیم. 
 
 
image
 
این شماره کالایاب جامع موبایل هم بهترین محصول برای یک خرید حرفه‌ای است. نگاه کالایابی گروه در این محصول دیده می‌شود و گوشی‌ها کاملا بر اساس مهم‌ترین نیازهای کاربران طبقه‌بندی و معرفی شده‌اند. 
 
کالایاب جامع موبایل در یک نگاه
 
جداول مشخصات فنی کامل
 
جداول مشخصات فنی در 11 بخش اصلی و 39 زیر بخش اطلاعات جامعی را در یک نگاه ارائه خواهند داد.
 
مدل های رقیب
 
برای هر یک از محصولات 3 مدل از نزدیک‌ترین رقبا در کلاس مشابه آورده شده تا خوانندگان محترم انتخاب‌های دیگر در بازه قیمتی مورد نظر از سایر برندها را نیز پیش روی داشته باشند.
 
سایز واقعی تمامی محصولات
 
یکی از خصوصیات قابل توجه این محصول، استفاده از سایز واقعی تک تک گوشی‌ها و تبلت‌هاست. شما می‌توانید مطمئن باشید تمام کالاها، همان اندازه‌ای هستند که در بازار تجربه خواهید کرد.
 
 
مزایا و معایب
 
مهمترین نقاط قوت یا ضعف در پنجره‌ای مجزا برای محصولات شاخص بازار درج شده است که می‌تواند معیاری برای مقایسه با نزدیک‌ترین رقبای آن در کلاس مشابه باشد و در یک نگاه کلی به بسیاری از سوالات کاربران محترم  پاسخ خواهد داد.
 
 
بررسی های تخصصی
 
تلفن‌ها و تبلت‌های بازار در 7 بخش مختلف شامل «سیستم‌عامل و پردازنده»، «پخش کننده چند رسنه‌ای»، «صفحه نمایش»، «برنامه و بازی»، «دوربین»، «امکانات ارتباطی» و «باتری» مورد بررسی قرار گرفته‌اند و چکیده تجربیات کارشناسان گروه جی‌اس‌ام تقدیم خوانندگام محترم گردیده است. در توضیح هر گوشی، تمام جزئیات سخت‌افزاری و البته کاربردی نیز آورده شده است. معایب و مزایای یک گوشی به مرور و در اثر استفاده کاربران و کارشناسان مشخص می‌شود و ما در این شماره، تمام این مسائل را به روز کرده‌ایم و شما را با تجربه استفاده از تک تک گوشی‌ها آشنا خواهیم کرد. موضوعی که لازمه یک خرید حرفه‌ای است و بر اثر تجربه و استفاده مدام به دست می‌آید و به هیچ وجه از روی مشخصات فنی یک گوشی قابل دستیابی نیست.
 
نظر وب سایت‌های معتبر 
 
یکی دیگر از مسائل مهم در بررسی تخصصی یک محصول، نظرات مختلفی است که منتقدان و بررسی‌نویسان خبره جهان درباره یک محصول اعلام می‌کنند. آن‌ها هر کدام بر اساس تجربه و دیدگاه خود، زوایای مختلف یک محصول را بررسی می‌کنند. در کالایاب جامع موبایل می‌توانید تمامی این نظرها را بخوانید و یک گوشی را بر اساس نگاه‌های مختلف بشناسید.
 
 
امتیاز کاربران gsm.ir
 
در کنار نظرات سایت های معتبر و امتیاز کالایاب، نظر کاربران سایت نیز به عنوان یک معیار مناسب برای انتخاب هر مدل درج شده است. این امتیاز شامل طراحی، کارایی و امکانات است که کاربران سایت به هر گوشی داده اند.
 
 
 
نظر کالایاب
 
دیدگاه کارشناسان ما و به نوعی کلام آخر در مورد برجسته‌ترین ویژگی‌های یک ابزارچه است و به زبان ساده می‌توان آن را یک نتیجه‌ گیری نهایی به حساب آورد که از متن بررسی‌های فنی بر گرفته شده است.
 
 
قیمت و نمودار نوسان قیمت
 
قیمت، شاید یکی از مهم‌ترین حساسیت‌های ما در تولید کالایاب جامع موبایل است. در کنار تمامی مولفه‌ها، این نهایت قیمت است که می‌تواند بر انتخاب تک تک خوانندگان ما تاثیر بگذارد. موضوعی که در بازار ایران به سادگی به دست نمی‌آید و مستلزم بررسی‌های زیادی است. کالایاب جامع موبایل، محصولی است که شما را با حدود قیمت عرف بازار آشنا می‌کند و البته طبیعی است که به دلیل نوسانات بازار ممکن باشد قیمت روز با قیمت اعلامی ما تفاوت داشته باشد. قیمت هر یک از مدل‌ها در 2 بخش گارانتی اصلی و فاقد گارانتی درج شده است. این قیمت‌ها می‌تواند تا حد خوبی شما را با وضعیت قیمتی هر گوشی آشنا کند. ضمن اینکه می‌توانید در بخش نمودارهای تغییر قیمت، از نوسانات تک تک محصولات آگاه شوید.
 
 
محتویات جعبه فروش
 
بخش محتویات جعبه بیان کننده لوزام جانبی استاندارد موجود در جعبه فروش است بدین ترتیب کاربران قبل از خرید و بدون نیاز به باز کردن جعبه یک محصول خاص، از سخت‌افزارهای جانبی آن مطلع خواهند بود.
 
 
جوایز و رکوردها
 
برخی از گوشی‌ها و تبلت‌های بازار موفق به دریافت عناوین برتر و جوایز مختلف از سوی مراجع معتبر در دنیای همراه شده‌اند که ذکر این رکوردها در قالب پنجره‌های کوچک می تواند باز‌گو کننده دیدگاه‌های فنی بازار جهانی نسبت به آن محصول خاص باشند.
 
 
شما می‌توانید کالایاب جامع موبایل را با قیمت 15000 تومان حاوی 216 صفحه و بررسی 127 محصول بازار، به عنوان جامع ترین منبع اطلاعاتی موبایل ایران، از کیوسک‌های معتبر مطبوعاتی سراسر کشور تهیه کنید.
 
 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (46 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۹
کسی اگه تو کرج دیده بگه ما بخریم.

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۷
کاشکی دانلودی بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۶
سلام وضعیت توزیع حتی در تهران خیلی بده. هر جا رفتم پیداش نکردم. لطفا خرید اینترنتی بذارید.

keyvan2536

۱۳۹۲/۶/۲۴
درود چرا هیچوقت ویزه نامه های کالایاب توی بندر انزلی پخشنمیشه با اینکه پخش کننده قوی داره و روش کالایاب هم توی انزلی خوبه؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۶/۲۲
چرا نمیشه اینترنتی خرید