خانهاخبار
نظر سنجی جی اس ام: کدام گوشی بهترین اسمارت فون کنونی بازار است؟

نظر سنجی جی اس ام: کدام گوشی بهترین اسمارت فون کنونی بازار است؟

۱۳۹۲/۴/۳۱
اکنون چندین ماه از ارائه گوشی‌های پر سر و صدای بازار یعنی آیفون 5، گلکسی اس 4 و اکسپریا زد می‌گذرد، در این چند ماهه به طور حتم بیشتر ایرادات و مشکلات این گوشی‌ها علاوه بر اهل فن برای کاربران عادی نیز آشکار شده است. شاید شما نیز از کاربران این گوشی‌ها باشید یا در میان آشنایان و دوستان خود کسی باشد که این گوشی را داشته باشد، بنابراین شاید شما هم از مشکلات این گوشی‌ها و مزایای آن‌ها مطلع باشید با توجه به تجربه و اطلاعات خود بهترین گوشی را از بین این سه گوشی انتخاب کنید.
 
بعد از اینکه در نظر سنجی شرکت کردید در قسمت کامنت‌ها نظرات خود را در مورد اینکه چرا به یک گوشی خاص رای داده‌اید و یا اینکه چرا به دو گوشی دیگر رای نداده‌اید برای ما بیان کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (881 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۱/۱۵
فقط سونی هم زد آب هم زیبا هم دوربین عالی. سونی عالیه

مهمان

۱۳۹۳/۶/۸
فقط سونی هیچ چی سونی نمیشه ضد آب بودنش فقط به همه چیز می ارزه حالا بیخیال دوربین و سی پی یو عالیش

مهمان

۱۳۹۳/۲/۸
َAPPLE iPhone

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۸
بی نظیر ترین گوشی واسه منی که z1 htc1 رو داشتم فقط galaxy s4 هست.

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۲
سلام.آقا چرا این قدر طوطی واری نظر میزارید قوربونتون برم برادرم 3 هفته پیش می خواست یه گوشی هوشمن بخره منتها بین سونی زد1 و گلگسی اس4 گیر کرده بود از من پرسی من خودم که یکی از طرفداران وفادار سونی هستم اما اس4 رو ترجیح دادم بخدا الان اس4 داره خیلی خیلی ازش راضیه منم نگاش کردم اصلا یه حس دیگه به آدم میده! دوربین 13 فوق العاده-عملکرد بی نقص صفحه نمایش-سی پی یو 4 هسته ای-رم 2-باتری قدرتمند 2600 میلی آمپری...دیگه چی میخواین. فقط و فقط وفقط گلگسی اس4 I9505