خانهاخبار
عکس خبری از نکسوس 7 جدید و احتمال معرفی در روز چهارشنبه

عکس خبری از نکسوس 7 جدید و احتمال معرفی در روز چهارشنبه

۱۳۹۲/۴/۳۱

خبرها و شایعاتی در مورد نسل بعدی نکسوس ۷ به گوشی می‌رسید و گمانه زنی‌های متفاوتی برای تاریخ معرفی و امکانات این محصول جدید می‌شد.

 

به گزارش امروز عکس‌هایی خبری از این گوشی منتشر شده است. اگر این عکس‌ها صحت داشته باشند در این نسل جدید رنگ جلویی تبلت به مشکی مات تغییر کرده و همچنین لوگوی پشتی تبلت نیز به صورت عمودی نوشته شده است.

 

این عکس نشان نمی‌دهد که جنس بدنه تغییر پیدا کرده است یا خیر؟ همچنین در این نسخه جدید جای اسپیکر به بالای تبلت منتقل شده است.

 

در جلوی تبلت تغییراتی مشاهده نمی‌شود و بیشترین تغییری را که می‌توان حس کرد عوض شدن جایگاه دوربین دوم است که از قسمت مرکزی به سمت راست دستگاه تغییر مکان داده است. در اینجا LED هشدار دهنده هنوز در قسمت پایین دستگاه قرار دارد.

 

اما مهمترین مسئله در اینجا ساعت نمایش داده شده بر روی تبلت است که ساعت 4:30 را نشان می‌دهد و می‌توان از اینجا حدس زد که گوگل قصد نمایش اندروید 4.3 را دارد.

 

گوگل در 24 جولای برابر 2 مرداد قصد دارد مراسمی را برگزار کند که به احتمال قوی در این مراسم نسخه بعدی اندروید و نسخه جدید نکسوس 7 که در زیر عکس آن را مشاهده می‌کنید معرفی خواهند شد. با همراه باشید تا از آخرین اخبار این مراسم مطلع شوید.

 

image

 

نظر شما چیست؟ گوگل چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد؟

 

منبع: androidcentral

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱
بازم مسلما هیچ کدوم به پای اپل نمیرسند.

مهمان

۱۳۹۲/۴/۳۱
من خودم نکسوس7 نسل اول رو دارم شاهکاره بهترين تبلت7اينچ هستش

مهمان

۱۳۹۲/۴/۳۱
دوستان من تو یکی از سایت های خبری که درباره ی این داشتم میخوندم نوشته رزولوشنی که در صفحه nexus 7 به کار رفته بازار تبلت رو تکون میده واسه همین هستش که اپل مینی ایپدش دیرتر از این میخواد رونمایی کنه !!!

get4android

۱۳۹۲/۴/۳۱
تغیراتی بزرگی نکرده و فقط دوربین را در این نکسوس اضافه کرده وجای اسپیکر ها رو تغییر داده( اگر این را قیمتی بیشتر از 300000 تومان ارائه بدن همون نکسوس قبلی به صرفه تر هست)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۳۱
چیزی که از همه مهم تره و نگفتید اینه که این یکی دوربین داره