خانهاخبار
قیمت نسخه آنلاک لومیا 1020

قیمت نسخه آنلاک لومیا 1020

۱۳۹۲/۴/۲۴

همانطور که در خبرها گفتیم و مراسم را نیز پوشش دادیم مشاهده کردیم که نوکیا گوشی لومیا 1020 را معرفی کرد.

 

به گزارش اکنون در یک تبلیغ، 2 خرده فروشی آلمانی نسخه جهانی این گوشی را پیش فروش کرده‌اند و هر دو فروشنده نیز قیمت گوشی را 799 یورو تعیین کرده‌اند.

 

به نظر می‌آید که اینبار برای پرچمدار نوکیا قیمت مناسبی در نظر گرفته شده است زیرا اگر قیمت آیفون 5 نسخه 32 گیگابایتی را در کشور آلمان که برابر 789 یورو است با این قیمت مقایسه کنیم می‌بینیم که پرچمدار نوکیا ارزان تر به فروش می‌رسد.

 

image

 

در حال حاضر این دو خرده فروش اعلام نکرده‌اند که چه زمانی این گوشی را ارائه خواهند کرد و بنابراین آن‌ها نیز نمی دانند که که نوکیا چه زمانی قصد دارد این گوشی را ارائه کند.

 

نظر شما چیست؟ تصور می کنید این گوشی با چه قیمتی در ایران به فروش برسد؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۷
من که غیر از نوکیا هیچ گوشی دیگه ای رو قبول ندارم

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۲
من نمیدونم چرا یه سری اصرار دارن بیان بگن نوکیا باید سیستم عاملشو عوض کنه؟!؟ خب عزیز من شما مغزتو عوض کن و معلوماتت رو بالا ببر. این گوشی واقعا عالیه و ویندوزفون هم همینطور. فقط یکی دو مورد مثل ویدیو پلیر کامل رو کم داره که اونا هم صددرصد تو آپدیتها اضافه میشن. مثل همین رادیو که اضافه شد. ویندوزفون در حال رشد سریعه و با سخت افزار عالی نوکیا در حال پش گرفتن امپراطوری نوکیا هستند. یه کم دیگه صبر کنید و ببینید.

مهمان

۱۳۹۲/۵/۹
سلامچ من تا حالا با ویندوز کار نکردم خواهشن کسانی که کار کرده اند میشه توزیح کوتاهی بدهند آیا ارزشش را داره کارکردن با آن لذتی داره از نظر نصب برنامه و کیفیت ؟ متشکرم

مهمان

۱۳۹۲/۵/۴
دوسته عزیزی که گفت قیمتش 300 دلاره توجه کنه که این قیمت فقط برای کسانیه که از اپراتور at&t استفاده میکنند

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۶
خواهشا انایی که با وین فون کار نکردن خفه!!!!