خانهاخبار
تمام اخبار، ویدئوهای تایید شده و عکس‌های منتشر شده از لومیا 1020 تنها 2 ساعت مانده به معرفی آن

تمام اخبار، ویدئوهای تایید شده و عکس‌های منتشر شده از لومیا 1020 تنها 2 ساعت مانده به معرفی آن

۱۳۹۲/۴/۲۰

امروز نوکیا گوشی جدید خود را با نام لومیا 1020 معرفی خواهد کرد، همانطور که در دعوتنامه نوکیا برای اجرای این مراسم دیدیم نوکیا می‌خواهد یک گوشی را با لنزی خارق العاده معرفی کند و حتی گفته که لنزی جدید را معرفی خواهد کرد که دنیای لنزهای دوربین موبایلی را تغییر می‌دهد.

 

به گزارش اکنون مشخصات این گوشی پیش از معرفی آن به بیرون درز کرده است که شما می‌توانید مشخصات این گوشی یا بهتر بگوییم این دوربین را مشاهده کنید:

 

 

image

 

image

 

image

 

دوربین 41 مگاپیکسلی مجهز به ویژگی OIS یا همان تثبیت کننده تصویر اپتیکال، از دیگر مشخصات دوربین می‌توان به سنسور backside-illuminated image، 6 عدد لنز اپتیک کارخانه زایس، فلاش زنون، نور LED برای ضبط تصاویر ویدئویی با کیفیت فول اچ دی در نور کم و نرم افزارهای مخصوصی مانند Nokia Pro  و  Smart Cameraاشاره کرد.

 

ضبط صدا در حالت استریو و همچنین مجهز به دو اسپیکر که باعث می‌شوند گوشی بتواند به صورت استریو نیز صدا پخش کند (گوشی می تواند در این زمینه رقیبی برای HTC One باشد)

 

پردازنده گوشی از نوع اسنپدراگون خواهد بود که سرعتی برابر 1.5 گیگاهرتز را دارد. رم گوشی 2 گیگابایت و حافظه داخلی نیز 32 گیگابایت است.

 

در داخل گوشی باتری 2000 میلی آمپری به کار رفته و از NFC نیز پشتیبانی خواهد کرد. صفحه نمایش گوشی 4.5 اینچ و کیفیت HD یا همان 1280×768 پیکسل را دارد، این صفحه نمایش به ویژگی PureMotion HD+ برای نشان دادن تصاویر شفاف تر و فیلتر ClearBlack و محافظ Gorilla Glass 3 نیز مجهز است.

 

اندازه گوشی 130.4×71.4×10.4 میلی متر است و وزنی برابر 158 گرم دارد که اگر این مشصات درست باشند با یک گوشی سنگین و ضخیم روبرو هستیم.

 

منبع خبری می‌گوید که باتری گوشی تا 7 ساعت از پخش ویدئو و 63 ساعت پخش موزیک را پشتیبانی خواهد کرد.

 

اپراتور AT&T نیز وجود لومیا 1020 را در 3 ویدئو که در زیر مشاهده می‌کنید تایید کرد.

 

 

 

 

همچنین اسکرین‌شات‌هایی از دو قسمت گوشی و یک نمونه عکس از دوربین گوشی در تاریکی منتشر شده است که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

 

image

 

image

 

کیفیت نرمال

image

 

کیفیت بالا

 

image

برای اینکه ببینیم این مشخصات صحت دارند یا خیر بهتر است تا ساعت 19:30 امشب منتظر بمانیم تا این گوشی توسط نوکیا معرفی شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و جزئیات معرفی گوشی با جی اس ام همراه باشید.

 

منبع: unleashthephones - engadget - GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۲
بازگشت باشکوه نوکیا به بازار رقابت

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۱
نوکیا دیگه باید جمع کنه بره خودشو مسخره کرده یا مارو؟ دوربین عکاسی واسه من داده بیرون حتما قیمتشم 3 میلیون میذارن دیگه دم هوآوی گرم که داره بازارو میترکونه

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۱
نوکیاهرکاری بکنه بازهم گوشیاش همون گوشی های تکراریه.

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۱
و حالا قیمت ؟ ؟ ؟ نگو که میمیریم !

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۱
مگر می خواییم دوربین بخریم ؟ غیر از دوربینش بقیه ی امکاناتش در حد یه گوشی نرمال و عادیه . آدم اگر دوربین بخواد خوب به جای این دوربین می خره .