خانهاخبار
عکس‌های واضح و ویدئویی از گوشی LG Optimus G2

عکس‌های واضح و ویدئویی از گوشی LG Optimus G2

این گوشی نسل دوم از خانواده Optimus G خواهد بود.
۱۳۹۲/۴/۱۹

دو روز پیش گفتیم که ال جی مراسمی را در شهر نیویورک برگزار خواهد کرد و طی آن به طور حتم نسل دوم گوشی اپتیموس جی یعنی Optimus G2 را معرفی خواهد کرد.

 

به گزارش تا کنون چندین عکس مختلف از این گوشی به بیرون درز کرده بود اما اینبار عکس‌هایی کاملا واضح و حتی یک ویدئو از این گوشی منتشر شده است.

 

همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا در پشت این گوشی قرار دارند. همچنین توسط این عکس‌ها متوجه خواهیم شد که گوشی چه نرم افزاری را دارد در عکسی که از قسمت "About" گوشی گرفته شده نشان داده می‌شود که سیستم عامل اندروید 4.2.2 بر روی گوشی نصب خواهد بود. عکس‌ها و یک ویدئو از این گوشی را در ادامه مشاهده کنید.

 

 

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

منبع: Engadget

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (43 نظر)

alireza Lapehyan

۱۳۹۴/۸/۵
امیدوارم ک هرچی زود تر اندروید 6 جی 2 برسه

مهمان

۱۳۹۲/۵/۷
بزرگ ترین ضعف های ال جی رابط کاربریشه و اگه اون ارم ال جی رو ورداره گوشی هاش خیلی قشنگ تر میشن دروغ میگم؟ خداییش ارم ال جی گوشی رو خیلی بی ریخت میکنه

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۲
فقط s4

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۱
بعضی اظهار نظرها خیلی جالبه ال جی یکی ازپرفروش ترین گوشی ها در اروپاست ولی چون ایرونی ها عادت کردن به پلاستیکهای سامسونگ دیگه ال جی خوب نیست اینو بگم تنها گوشی که فقط خود کره تولید میکنه ال جی هست با دوسال گارانتی باقی همه در چین تولید میشه حتی اپل البته نوکیا هم جدیدا لومیا رو اونجا نمیزنه

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۱
اون دوستی که امده گفته این شبیه به اس4 هست... یعنی واقعاکه .................. یعنی اس4اینقدر زشته؟؟؟:)))))))))