خانهاخبار
عکسی از گوشی جدید 41 مگاپیکسلی لومیا در سه رنگ

عکسی از گوشی جدید 41 مگاپیکسلی لومیا در سه رنگ

۱۳۹۲/۴/۱۸

خبرها و شایعات پیرامون گوشی جدید نوکیا داغ تر شده‌اند و امروز نیز عکسی از این گوشی که گفته می‌شود به یک لنز جدید با کیفیت فوق العاده مجهز است منتشر شده است.

 

به گزارش این عکس‌، گوشی جدید نوکیا  که گفته می‌شود نام Lumia 1020 دارد را در سه رنگ سفید – مشکی و زرد نشان می دهد.

 

علاوه بر این گفته شده که این گوشی جدید نوکیا به یک دوربین 41 مگاپیکسلی که می تواند به صورت همزمان عکس‌هایی با کیفیت 32 و 5 مگاپیکسل را با نسبت ابعاد 16:9 بگیرد. همچنین می‌تواند عکسی با کیفیت 38 مگاپیکسل را با نسبت ابعاد 4:3 تهیه کند. همچنین این دوربین به ویزگی OIS یا همان ویژگی تثبیت کننده تصویر اپتیکال مجهز است.

 

image

 

علاوه بر دوربین پیشرفته در این گوشی از یک رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی غیر قابل افزایش 32 گیگابایتی، NFC، رادیو و شارژ بی سیم استفاده شده است.

 

منبع: GSMArena

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۰
نوکیا اگر به جای گوشی روی تولید دوربین کار کنه موفق تر خواهد بود.

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۹
nokia 808 ++++یا nokia 1020---------

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۹
ماها یه مشت مصرف کننده جهان سومی هستیم که همش منتظریم یه چیزی از اون طرف بیاد و پولی رو که با جون کندن در آوردیم رو به پای این به ظاهر تکنولوژی بریزیم و جلو هم پز بدیم و سر برند و امکاناتش کلکل کنیم،هدفمون تو زندگی شده جرو بحث سر یه مشت مسائل بیخود.(علیرضا یحیی)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۹
من الهام هستم اخیلی گوشی عوض میکنیم با شوهرم همیشه هم عین هم میگیرم من از n95 داشتم تا ساسونگ slll و 4s حالا هم لومیا 920 دارم از این گوشی فوق العاده راضیم الان تا با ویندوز کار نکنی نمیتونی دره پیت بودن اندروید رو بفهمی در عین سادگی بینهایت شیکه و کلی هم برنامه هست براش منکه اگرم بخوام عوض کنم میرم همین ۱۰۲۰ رو اگه اومد میخرم این گوشی محشره محشر

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۸
اخه جی ال ایکس اندروید میزنه اونوقت نوکیانمیتونه؟خنده دار نوکیا هدف دار جلو میره