خانهاخبار
پرفروش ترین: آیفون 5 اپل، کم فروش ترین: سونی اکسپریا زد

پرفروش ترین: آیفون 5 اپل، کم فروش ترین: سونی اکسپریا زد

در این خبر نگاهی به میزان فروش گوشی‌های هوشمند بازار می‌اندازیم و پرفروش ترین آن‌ها را در کنار کم فروش‌ترین با هم می‌بینیم.
۱۳۹۲/۴/۱۶

زمانی که گوشی‌ها توسط کارشناسان حرفه‌ای بررسی می‌شوند معایب و مزایای آن گوشی به دقت بررسی شده و به کاربران منتقل می شود با وجود اینکه نظرات این کارشناسان می‌تواند تا حدودی نشان دهنده خوب و یا بد بودن یک گوشی باشد اما در نظر داشته باشید که مهمترین امر در تشخیص اینکه یک گوشی خوب است و یا بد است نظرات کاربران و میزان فروش آن گوشی در طول زمانی است که از ارائه گوشی می گذرد.

 

برای اینکه شما هم متوجه شوید کدام گوشی‌ها توسط کاربران بیشتری در دنیا خریداری شده‌اند و کدام گوشی‌ها با استقبال کمی از سوی کاربران موجه شده‌اند به شما پیشنهاد می کنیم تا این خبر را که نشان دهنده میزان فروش گوشی‌های هوشمند و پرچمداران 3 کمپانی بزرگ گوشی ساز دنیا هستند را مشاهده کنید.

 

در اینجا می‌خواهیم با هم ببینیم که بر طبق آمار و ارقام کدامیک از گوشی‌های iPhone 5، Galaxy S4، HTC One و Xperia Z فروش بیشتری داشته‌اند.

 

همانطور که شما هم حدس می‌زنید گلکسی اس 4 و آیفون به عنوان پر فروش ترین گوشی‌های دنیا به حساب می‌آیند.

 

image

 

اپل در سه ماهه دوم سال 2013 توانسته 30 میلیون عدد آیفون 5 را به فروش برساند که این رکورد بسیار بالا در میزان فروش گوشی است.

 

در همین راستا سامسونگ توانسته از زمان ارائه گلکسی اس 4 تا کنون که تقریبا به اندازه همان 3 ماهه دوم می‌شود در حدود 20 میلیون از این گوشی را به فروش برساند.

 

HTC One نیز از زمان ارائه گوشی تا اواخر ماه مه یعنی حدود 3 ماه توانست 5 میلیون از این گوشی را به فروش برساند.

 

اما در رتبه آخر می‌توان Xperia Z را قرار داد سونی در مدت زمان 40 روز از زمان ارائه توانسته بود تنها 4.6 میلیون از گوشی Xperia Z را به فروش برساند و باید این نکته را در نظر داشته باشید که این گوشی زمانی توانسته به این میزان فروش دست پیدا کند که گوشی‌های Galaxy S4 و HTC One هنوز ارائه نشده بودند.

 

در اخباری که از طرف US Daily Voice منتشر شده بود نیز در بازار بزرگ آمریکا که تمام کمپانی‌ها به دنبال اول بودن در این بازار هستند پرفروش ترین گوشی‌های این بازار تا کنون Galaxy S4  و iPhone 5 هستند و در پشت سر آن‌ها HTC One قرار دارد. در این خبر صحبتی از Xperia Zنیامده است و می‌توان از این موضوع این نتیجه را گرفت که فروش این گوشی در حدی نبوده است که بتواند با دیگر گوشی‌های رقابتی را داشته باشد. در این خبر همچنین آمده است که بعد از آیفون، گلکسی اس 4 و اچ تی سی وان گوشی LG Nexus 4 به عنوان چهارمین گوشی پرفروش بازار آمریکا شناخته می‌شود.

 

منابع: usdailyvoice - bgr - zdnet - en.wikipedia

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (71 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۹
این سایت بدرد نمیخوره چون طرفدار سامسونگ پلاستیکیه

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۱
اگه شما تو سایت های معتبر دنیا برین میبینین که زدن سونی زد در عرض یک ماه ده میلیون فروش داشته که این دوبرابر اچ تی سی وانه

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۰
اقایون بحث نکنید گوشی فقط ایفون ۵ اپل :-))

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۸
ایناچیه نوشتید من اکس پریازد باهیچ گوشی عوض نمی کنم کی این روباورمی کنه که ازسونی بهتروجود داره؟اگه موافقید+بدید.

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۷
فقط htc one