خانهاخبار
سونی فبلت Xperia ZU را معرفی کرد+ویدئوی این فبلت

سونی فبلت Xperia ZU را معرفی کرد+ویدئوی این فبلت

۱۳۹۲/۴/۴

ویدئوی معرفی این فبلت بر روی سایت قرار گرفت (در انتهای همین خبر)

 

همانطور که دیروز هم گفتیم سونی امروز فبلت خود را معرفی کرد.

 

 به گزارش امروز سونی فبلت Xperia  ZU را که نازک ترین گوشی هوشمند فول اچ دی اندرویدی دنیا است را معرفی کرد. این فبلت صفحه نمایشی به اندازه 6.44 اینچ دارد و می‌توان از مداد به عنوان قلم آن استفاده کرد.

 

image

 

صفحه نمایش آن کیفیت Full HD دارد و تراکم پیکسلی آن 342 پیکسل در اینچ است، در اینجا از تکنولوژی Triluminous و X-Reality سونی برای بهبود صفحه نمایش استفاده شده است.

 

image

 

پردازنده گرافیکی این فبلت  Adreno 330 است و از پردازنده Snapdragon 800 در آن استفاده شده است این پرازنده 4 هسته دارد که سرعتی برابر 2.2 گیگاهرتز را با خود همراه دارد.

 

image

 

سیستم عامل استفاده شده اندروید 4.2.2 است و دوربین نیز با کیفیت 8 مگاپیکسل قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 1080p را دارد. این فبلت ضد آب است و تاییدیه IP58 را دارد.

 

ضخامت این فبلت تنها 6.5 میلی متر است و جنس بدنه آن مانند Xperia Z از شیشه است. همچنین پشتیبانی از شبکه 4G LTE در اینجا وجود دارد.

 

وزن این فبلت 212 گرم است و وباتری آن ظرفیت 3000 میلی آمپری دارد.

 

از لینک زیر می‌توانید در صورت تمایل ویدئو را از سرور دانلود کنید. حجم: 8.24 مگابایت 

دانلود ویدئو

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (99 نظر)

محمد رضا مهرنىا

۱۳۹۵/۳/۵
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما عزيزان من اين گوشى رو دارم و ازش خيلى راضى هستم فقط سرعتش اندکى کمه اونم بدليل اسنپدراگون 800 هستش اگر بيشتر بود حرف نداشت صفحه عالى فول اچ دى بسيار نازک با اينکه دوربينش کمه ولى ظاهرا سنسور خوبى داره عکسهاى خوبى ميگيره فقط يه مشکل داره اونم درپوش يو اس بى هست که به مرور زمان خراب ميشه ولى خوب باز ضد اب هستش و اين عاليه سيستمشو ارتقا دادم بسيار عالى کار مي کنه و يکى ديگه از معايبش روزنه بلندگوى هست وقتى اهنگ پخش ميشه اصلا خوب عمل نميکنه در کل گوشى ميان رده بسيار بسيار عالي هستش اونايى که دارنش مبارکشان باشه....

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۴
سوني گوشي نساخته قيومت ساخته !بقول بچه هاي برازجون 800 كمشه!! سامسونگ ديگه داره سر جاش بكسباد ميكنه خخخخخخ

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۳
بیست روز گوشی پلاستیکی نوت 2 داشتم . تف کردم . فروختم رفت

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۰
سونی اشغال خز هست به گرده سامسونگ هم نمیرسه...مرگ بر سونی خزززززززززز

مهمان

۱۳۹۲/۴/۸
عمو جان چرا نمیگیری وقتی می گه فول اچ دی یعنی 1920x1080 پیکسل بعدش چشم می فهمه تو کوری نمیبینی .باهوش فول اچدی باید 441 باشه سال دیگه قراره شرکتا ultra hd بزنن که تراکم گوشی ها گفتن بالای 500 میره اگه نگیری چی گفتم شرمندت می شم.