خانهاخبار
آپلود بیش از 5 میلیون ویدئو در اینستاگرام در مدت 24 ساعت

آپلود بیش از 5 میلیون ویدئو در اینستاگرام در مدت 24 ساعت

این ویژگی که کاربر بتواند به ایسنتاگرام ویدئو اضافه کند دیروز به این برنامه اضافه شد.
۱۳۹۲/۴/۱

دیروز اینستاگرام یک بروزرسانی برای اپلیکیشن خود ارائه کرد این بروزرسانی یک ویژگی بسیار جالب و جدید را به این برنامه اضافه کرده است. این ویژگی امکان فیلمبرداری کوتاه و آپلود آن در سرورهای اینستاگرام است.

 

به گزارش این ویژگی به اندازه‌ای محبوب است که سخنگوی اینستاگرام اعلام کرده در 24 ساعت اول که این ویژگی اضافه شده است در حدود 5 میلیون ویدئو آپلود شده است. کاربران اندروید و iOS که این برنامه را بر روی گوشی خود دارند می‌توانند 15 ثانیه ویدئو را تهیه کنند و از فیلترها نیز بر روی آن استفاده کنند.

 

image

 

زمانی که بروزرسانی این برنامه ارائه شده و این ویژگی عرضه شده است در مدت 1 دقیقه 40 ساعت ویدئو بر روی آن آپلود شده است. بعد از گذشت 8 ساعت 130 میلیون کاربر ااینستاگرام ویدئوهای زیادی را بر روی سرورهای این کمپانی آپلود کردند.

 

اگر شما هم از این ویژگی جدید استفاده کردید تجربه کارکد خود را با ما به اشتراک بگذارید. شما همچنین می‌توانید صفحه را در اینستاگرام با نام gsmwebsite دنبال کنید.

 

منبع: bgr

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۳
کارکرد نه کارکد(نلسون)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱
برنامه اش توپ توپه

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱
عالیه! این قابلیت برای ios و هم اندروید هست ( اندورید 2.2 به بالا می تونن ویدیو ببینن اما برای گذاشتن ویدیو باید اندروید 4 به بالا باشه) به هر حال جالبه اما به خاطر سرعت پایین اینترنت ویدیو ها یکم دیر باز میشه!