خانهاخبار
هوآوی به دنبال خرید نوکیا

هوآوی به دنبال خرید نوکیا

۱۳۹۲/۳/۲۹

هوآوی قصد دارد که تا هر کجا که امکان دارد رشد کند. رئیس هوآوی Richard Yu تصور می‌کند که این رشد و بزرگ شدن با ادغام این کمپانی با کمپانی‌های بزرگ دیگر امکان پذیر است.

 

به گزارش Yu دیروز در مصاحبه‌ای که با Financial Times داشت اعلام کرده که هوآوی با خرید کمپانی بزرگ نوکیا مشکلی ندارد. او اعلام کرده که اگر صحبت‌هایی با نوکیا انجام شده باشد بسیار صحبت‌های مقدماتی هستند. این خبر اگر حقیقت هم پیدا نکند به خودی خود می‌تواند توجهات زیادی را ب سمت خود جلب کند.

 

 

image

image

 

 

Yu گفته که این ادغام با نوکیا می‌تواند به نوعی برای هر دو طرف سودمند باشد اما همه چیز بستگی به خواسته نوکیا دارد و ما با این موضوع مشکلی نداریم.

 

در حال حاضر نمی‌توان هیچ اظهار نظری در این مورد که نوکیا نیز علاقه به ادغام شدن با هوآوی دارد یا خیر کرد. به خصوص که هوآوی نظر مثبتی بر روی ویندوزفون ندارد و نوکیا در حال حاضر بزرگ‌ترین همکار مایکروسافت است و سیستم عامل ویندوزفون به عنوان سیستم عامل اصلی نوکیا استفاده می‌شود.

 

Yu در مورد ویندوزفون گفته که مشخص نیست آینده ویندوزفون چگونه خواهد بود. این سیستم عامل بازار ضعیفی دارد و برای استفاده از آن باید هزینه بپرداز در صورتی که اندروید مجانی است.

 

Yu پیش بینی کرده که به زودی بازار اسمارت فون‌ها در دست3 یا 4 کمپانی خواهد بود و هوآوی یکی از آن شرکت‌ها است.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا هوآوی نوکیا را می‌خرد و این دو کمپانی ادغام خواهند شد؟

 

منبع:  Financial Times

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (71 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۰
حالا اریکسون سونی رو خرید آسمون به زمین اومد .... نوکیا از خداشم باشه

مهمان

۱۳۹۲/۴/۸
دیگه گوشی نمیگریم دستم اگه هواوی بخواد بشه 4 شرکت برتر...

مهمان

۱۳۹۲/۴/۵
هواوی یکی از بزرکترین تولید کنندکان تجهیزات مخابراتی توی دنیاست که توی زمینه کوشی تقریبا تازه کاره - جهت اطلاع دوستان که فکر می کنند اعتبار هواوی کمتر از نوکیاست

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲
دنیا رو ببین.یه شرکت چینی تازه به دوران رسیده داره به نوکیا توهین میکنه. هووای که عددی نیست بتونه اینجور شرکتا که سابقه دهها ساله تو تولید گوشی رو دارند بخره.فقط اینکار هووای جنبه تبلیغاتی داره. میخواد بگه ما هم وجود داریم! خنده داره. من خودم طرفدار نوکیا نیستم.طرفدار سونی هستم. ولی ی شرکت درپیت چینی وقتی که اسم بزرگانی مثل نوکیا یا هر شرکت بزرگ دیگه ای که در طول دهها سال به پیشرفت جامعه بشریت خدمات بسیاری کرده اول باید وضو بگیره بعد بیاد اسم این شرکتها رو بیاره آقا

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱
پرترافدارترین سیستم عامل های دنیاIOSواندروید نوکیا بازدن گوشی های مبنی بر ویندوزفون سیمبین ازبین رفت