خانهاخبار
گوشی نوکیا با پردازنده 4 هسته‌ای و ویندوزفون 8 در بنچ مارک GFXBench

گوشی نوکیا با پردازنده 4 هسته‌ای و ویندوزفون 8 در بنچ مارک GFXBench

۱۳۹۲/۳/۲۷

کوآلکام به تازگی اولین پردازنده 4 هسته‌ای خود را برای ویندوزفون 8 معرفی کرد.

 

به گزارش بر اساس بنچ مارک GFX نوکیا مشغول کار بر روی یک گوشی با این پردازنده 4 هسته‌ای است. همچنین انتظار می‌رود این گوشی نوکیا صفحه نمایش 1080p داشته باشد.

 

البته در این بنچ مارک این گوشی نوکیا با کیفیت صفحه نمایش 720p نشان داده شده است و متاسفانه این بنچ مارک نتوانسته سرعت پردازنده و رم گوشی را تشخیص دهد.

 

image

 

کوآلکام دو نوع پردازنده را معرفی کرده بود یکی از آن‌ها 4 هسته Cortex-A7  را با سرعت 1.2 گیگاهرتز و پشتیبانی از LTE داشت و دیگری 4 هسته Krait 300 با پردازنده گرافیکی Adreno 305 را دارد. اما اکنون مشخص نیست که کدام یک از این پردازنده‌ها در راه هستند.

 

این بنچ مارک همچنین نتوانسته نامی را از گوشی تشخیص دهد و تنها فهمیده که گوشی ساخت نوکیا است و سیستم عامل آن نیز ویندوزفون 8 است.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲
نوکیا در حال حاظر فقط بخاطر برخی کمبودهای ویندوزفون, نمیتونه اونطور ک باید ارز اندام کنه, وگرنه تو کیفیت ساخت همیشه بهترینه

مهمان

۱۳۹۲/۳/۳۱
عزیزان من در ادامه حرف دوستمون میگم که اگه نوکیا اندروید میزد شرکت بزرگی مثل سامسونگ باید یه جارو مینداخت به کارخونه هاش ال جی و سونی و غیره هم همینطور به قول دوستمون نوکیا بهترین گوشی با بدترین سیستم عامل (سیمبین) رو میزنه

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۹
بدون تعصب میگم.نوکیا واقعا خسته کنندس

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۸
ویندوز فون رو دو هسنه هم خیلی راحت اجرا می شد رو چهار هسته گه دیگه وابیلاست نوکیا اومده سامسونگ و اپل بزنه زمین

oovoo

۱۳۹۲/۳/۲۸
windows phone خوبه به شرطی که صفحه نمایش هم باید بزرگ باشه ( حداقل 8 اینچ )