خانهاخبار
عکس بدنه فلزی نوکیا EOS به بیرون درز کرد

عکس بدنه فلزی نوکیا EOS به بیرون درز کرد

این گوشی احتمالا در 20 تیر ماه معرفی خواهد شد و به یک لنز قوی مجهز است.
۱۳۹۲/۳/۲۶

چند روز پیش گفتیم که نوکیا می‌خواهد مراسمی را در نیویورک در تاریخ 20 تیر ماه برگزار کند و گفتیم به احتمال قوی در این مراسم گوشی EOS که به یک لنز جدید و قوی مجهز است در این مراسم معرفی خواهد شد.

 

به گزارش امروز عکس‌هایی از بدنه این گوشی منتشر شده است که نشان دهنده فلزی بودن آن هستند. تعداد بدنه‌ای که در این عکس نمایش داده شده به 12 عدد می‌رسد و این تعداد نشان دهنده این است که تولید انبوه این گوشی آغاز شده است.

 

image

 

باید ببینیم که Elop در مراسم نیویورک چه چیزهایی برای ما دارد و می‌خواهد چه نوکیای جدیدی را به دنیا نشان دهد.

 

منبع: Engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۳
سامسونگ به دلیل عدم توانایی در مهار حرارت از بدنه پلاستیکی استفاده میکند چراکه اگر از بدنه فلزی استفاده کند حتما باید چیزی به مانند دستگیره یا دستکش نسوز دست بگیرید تا بتوانید از آن گوشی استفاده کنید. دوستانی که میگویند نوکیا برود تو کار دوربین سازی، مثلا بفرمایی از بابت فن آوری های مبایلی چی کم دارد که دیگران بیشتر دارند، جالب است که همیشه اولین نوآوری هارا دارد، شارژ بیسیم، صفحه لمسی هوشمند و کار با دستکش که هنوز هم که هنوزه هیچ گوشی این فناوری را ندارد بجز سامی کپی کار که آنهم باید با قاب مخصوص انجام شود. سامسونگ مال کل کل نیست که بخوایم در مورد حرف بزنیم حتی. پلاستیک بازیافتی که با یکبار زمین خوردن فاتحه اش خوانده است.

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۷
هر کاری میکنم خودم رو مجاب کنم بازم این ویندوز فون تو دل برو نیست هرچی ویدی دانلود میکنم بیشتر باهاش اشنا شم بیشتر ازش بدم میاد اصلا تو دل برو نیست خیلی زشته عاشق ios بودم که این نسخه جدیدش خیلی الکیه حالم بهم خورد شبیه ویندوز فونه فقط واسه بچه هاس ولی این گوشی خیلی دوربین خوبی داره منو وسوسه میکنه واسه خریدش ولی با سیستم عاملش کنار نمیام؟ نظر دوستان؟

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۷
اخه نوکیا هم شده برند؟چند ساله داره گوشی تولید میکنه؟خدا وکیلی سونی تازه اومده تو بازار شاخ اینارو شکونده .واقعا از نظر قیافه صفره .دیگه باید کلا بیخیال گوشی زدن بشه .just soooooooooooooooooooonnnnnny

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۷
عجب ضخامتی داره نصف بند انگشت اون یاروه تازه این قاب عقبشه لابد نیم کیلو هم این دوربین شبیه موبایل وزن داره نوکیا از رقابت با گوشیها کم اورده رفته با شرکتهای دوربین سازی رقابت کنه اگه اینطوری خوب بود که این کارا واسه سونی که تکنولوژی دوربین هم دستشه مثل آب خوردن بود.

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۷
لطفا راهنمائيم كنين كدوم رو بخرم به اين گوشي ++++++ و به 1100 ------- بدين :))))))))