خانهاخبار
سونی در روز 13 تیرماه فبلت خود را معرفی خواهد کرد

سونی در روز 13 تیرماه فبلت خود را معرفی خواهد کرد

این فبلت 6.44 اینچی مجهز به قلم نیز خواهد بود.
۱۳۹۲/۳/۲۳

سونی فبلت خود را در یک دعوتنامه برای برگزاری مراسمی در پاریس به دنیا نشان داد.

 

به گزارش سونی می‌خواهد در روز 4 جولای (13 تیرماه) در پاریس مراسمی را برگزار کند که از عکسی که بر روی این دعوتنامه دیده می‌شود مشخص است که سونی فبلت خود را معرفی خواهد کرد، نام این فبلت نیز به احتمال زیاد Togari است.

 

image

 

همانطور که در عکس نیز مشاهده می‌کنید سونی عکس فبلت خود را از کنار سمت راست نشان داده که در اینجا دکمه‌های پاور، کم و زیاد کردن صدا، خروجی جک 3.5 میلیمتری هدفون، دکمه عکاسی و دو قسمت که روی آن‌ها با پوشیده شده مشخص هستند و به نظر می‌آید که این فبلت شباهت بسیار زیادی به گوشی Xperia Z دارد.

 

همانطور که پیش از این هم گفته بودیم شایعات می‌گویند که این فبلت به صفحه نمایش 6.44 اینچی، پردازنده کوآلکام اسنپدراگون 800، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز است. همچنین انتظار می‌رود نسخه اندروید این گوشی 4.2 آبنبات ژله‌ای باشد.

 

مانند Xperia Z این فبلت احتمالا ضد آب خواهد بود و از قلم نیز پشتیبانی خواهد کرد. برای پی بردن به واقعیت و اینکه این فبلت چه خصوصیاتی دارد با در روز 13 تیر ماه همراه باشید.

 

منبع: 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۶
ما ك از اين پولا نداريم ):

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۵
نمیدونم چرا با دیدن این از سونی بدم اومد.

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۵
ببخشید من اکسپریا زد گرفتم،همه چیزش عالیه فقط باتریش زود تموم میشه! 4 ساعت شارز اولی کردم و تو ده دقیقه بازی %20 کم کرد! اگه عادیه+ اگه گوشیم مشکل داره-!

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۵
ببخشید شما با خودتون هم درگیرینا یک مطلب زیدیم دورمین 13 یه جا 8 مگه میشه؟

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۵
الان این کنار دسته راسته؟! یا من چپ میبینم؟!