خانهاخبار
کدام ویژگی‌های جدید iOS توسط کدام دیوایس‌های اپلی دریافت خواهند شد؟

کدام ویژگی‌های جدید iOS توسط کدام دیوایس‌های اپلی دریافت خواهند شد؟

۱۳۹۲/۳/۲۲

اپل همیشه در پشتیبانی از محصولات قدیمی فعال است و با هر بار ارائه یک بروزرسانی جدید بیاری از محصولات قدیمی از این نعمت برخوردار خواهند شد که این بروزرسانی را دریافت کنند.

به گزارش اما اینبار شاید بعضی از محصولات قدیمی تر به علت تغییرات زیاد این سیستم عامل قادر به دریافت بعضی از ویژگی‌های جدید نباشند. اگر شما هم یک محصول اپلی دارید و می‌خواهید ببینید که کدام ویژگی‌های این سیستم عامل جدید را دریافت می کنید و کدام‌ها را دریافت نمی‌کنید ادامه خبر را مطالعه کنید.

 

image

 

دوریین:

ویژگی پانوراما تنها در گوشی‌های iPhoen 4S و iPhone 5 و iPod touch نسل پنجم قرار دارند. ویژگی‌های square و حالت عکاسی با Swipe نیز در گوشی‌های iPhone 4 به بعد، iPad  نسل سوم به بعد، iPad Mini و iPoad Touch نسل پنجم به بعد وجود دارد.

فیلترها:

این ویژگی جدید که مانند فیلترهای instagram  است در قسمت دوربین اضافه شده است و در iPhone 5، iPod Touch نسل پنجم قابل دریافت و کارکرد هستند.

AirDrop:

این ویژگی که توسط آن می‌توانید دیتاهای خود را بدون سیم به اشتراک بگذارید تنها توسط iPhon 5، iPad نسل چهارم، iPad Mini و iPod Touch نسل چهارم پشتیبانی خواهد شد.

Siri:

این ویژگی که از قبل در محثولات اپل وجود داشته و اکنون بهبود کارآیی پیدا کرده تنها در iPhone 4S، iPhone 5، iPad با صفحه نمایش رتینا، iPad Mini و iPod Touch نسل پنجم قابل استفاده خواهد بود.

دیگر امکانت جدید مانند itunes Radio در تمام دیوایس‌هایی که قابلیت دریافت iOS7 را دارند وجود خواهد داشت.

منبع: Apple

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۴
من udid ثبت نام کردم به نظر من شما منتظر با شید چون بتا مشکلاتی داره یه دفعه گیر میکنه و باید ریستارت بشه یا والپیپر متحرکش یدفعه کند میشه و اگرم به 6 ریستور کنم دیگه نمیتونم جلبریک کنم پس تا پاییز وایسید و پولتون هم هدر ندارید.

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۳
بهتره روی غلط عای املایی تون کار کنید محثولات؟؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۳
هر کس به طریقی دل ما میشکند / بیگانه جدا دوست جدا میشکند

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۳
خواهشا دوستاي عزيزي كه اصلا با ايفون كار نكرن نظر ندن چون با اطلاعات كمتون از اين سيستم عامل فقط دارين به هم بي احترامي ميكنيد

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۳
کسانی که اکانت دولوپر اپل رو داشته باشند میتونن به نسخه آزمایشی آپدیت کنند.برای کاربران معمولی این امکان وجود نداره