خانهاخبار
بنرهای اپل برای WWDC نشان دهنده ظاهری جدید و تخت برای سیستم عامل iOS7 هستند

بنرهای اپل برای WWDC نشان دهنده ظاهری جدید و تخت برای سیستم عامل iOS7 هستند

این مراسم در 20 خرداد آغاز خواهد شد و تا 24 خرداد ادامه خواهد داشت.
۱۳۹۲/۳/۱۸

همان‌طور که پیش از این نیز گفتیم در این هفته در 20 خرداد مراسم توسعه دهندگان اپل برگزار خواهد شد. اما مانند هر مراسمی پیش از شروع تزئینات و بنرها زودتر نصب شده‌اند.

 

به گزارش این بنرها به خوبی نشان دهنده این هستند که اپل می‌خواهد در این مراسم نسخه بعدی iOS را با نام iOS7 معرفی کند. این بنرها همیشه نشان دهنده ظاهر جدید سیستم عامل هستند.

 

image

 

پیش از این شایعه شده بود که اپل در این نسخه از iOS قصد دارد حالت سه بعدی آیکون‌ها را حذف کند و شاهد آیکون‌ها تخت خواهیم بود. همان‌طور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید به خوبی بنرها نشان دهنده این موضوع هستند که شاهد نسخه‌ای از iOS  خواهیم بود که در آن Jony ive تصمیم گرفته تا آیکون‌ها تخت باشند.

 

image

 

image

 

image

 

علاوه بر اینکه مطمئن هستیم در این مراسم نسخه 7 iOS معرفی خواهد شد، شایعات نیز در مورد معرفی محصولات دیگر داغ هستند. عده‌ای معتقد هستند که در این مراسم اپل iRadio که یک سرویس پخش کننده موسیقی رایگان است و از تبلیغاتی که در آن انجام خواهد شد کسب درآمد می‌کند را معرفی خواهد کرد.

 

با هم منتظر می‌مانیم و می‌بینیم که اپل در این مراسم چه خواهد کرد. با همراه باشید تا از آخرین اخبار این مراسم مطلع شوید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (42 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۰
اپل همیشه به درد نخور!!!

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۰
لطفا طرفدارای سامسونگ برن بز بچرونن ی عده ادم دهاتی .اصلا شما قلط میکنین در مورد اپل این چیزارو میگین .من که میدونم یکی از ارزوهای بزرگت اینه که اپل دار شی .برین بزچرونیتونو ادامه بدین

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۹
آخه خداییش میارزه که به خاطر دوتا شرکتی که از کشورای دیگه ای هستن به هم دیگه توهین کنید. هم سامسونگ هم اپل واقعا دارن دیوایسای خوبی بیرون میدن هر روزم دارن پیشرفت می کنن. اینکه کدوم بهتر از کدوم یکیه چه فایده ای داره واسه شماها که واسه دفاع ازش به هموطن خودتون توهین میکنید. یه کمم هوای هم دیگرو داشته باشیم بد نیس بخدا. هر کی هر برندی که رو خوشش میاد رو انتخاب میکنه و میخره.

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۹
اپل زیر خواب سامسونگم نیست چه برسه به سرور بودنش!بازم میگم اپل ریده...

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۹
تو توالت منتظر اپل باشین!