خانهاخبار
انتظار فروش بیش از 80 میلیون گلکسی اس ۴ تا پایان سال ۲۰۱۳

انتظار فروش بیش از 80 میلیون گلکسی اس ۴ تا پایان سال ۲۰۱۳

یک تحلیلگر گفته که انتظار بر این است این گوشی تا پایان سال ۲۰۱۳ بیش از ۸۰ میلیون عدد به فروش برود.
۱۳۹۲/۳/۱۱

در همین ماه گذشته سامسونگ اعلام کرد که توانسته 10 میلیون گلکسی اس ۴ را به فروش برساند. طبق تجربیات گذشته با گذشت زمان از فروش یک گوشی تازه وارد در طول زمان کاسته خواهد شد.

 

به گزارش اما Mark Sue تحلیلگر موسسه RBC اعلام کرده که انتظار می‌رود سامسونگ تا آخر امسال ۸۰ میلیون گلکسی اس ۴ را به فروش برساند.

 

Mark Sue در یادداشت خود اعلام کرده که گلکسی اس ۴ در ماه اول بهتر از آن چیزی که ما انتظار داشتیم به فروش رفته است. گلکسی اس ۳ در مدت زمان ۵۰ روز توانسته بود به فروش ۱۰ میلیونی برسد.

 

image

 

این تحلیلگر اضافه کرده است که با اینکه فروش مدل ۳۲ گیگابایت مشکی رنگ این گوشی در آمریکا آغاز شده است اما هنوز نسخه ۱۶ گیگابایت این گوشی به خوبی طرفدار دارد و به فروش می‌رود.

 

این تحلیلگر ادامه می‌دهد که ما انتظار داریم در سه ماهه دوم امسال ۲۰ میلیون گلکسی اس ۴ فروخته شود و تا پایان سال میزان فروش این گوشی به 80 میلیون دستگاه برسد.

 

نظر شما چیست؟ آیا شما هم با این تحلیلگر موافق هستید؟

 

منبع: sammobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۶
می تونم بگم عالی

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۱
به همین خیال باش هه هه هه :دی

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۵
اپل دیگه باید بیاد جلو سامسونگ تعظیم کنه , دوره پادشاهی اپل تموم شده آهای طرفدارای اپل از خواب زمستونی بیاین بیرون Only Samsung Samsung here Samsung Avja Samsung Everywhere

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۴
این گوشی میتونه

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۲
دوستاني كه اپل دارن با سامسونگ هاي رده بالا ازجمله نت٢گالگسي٣،٤كاركردن؟اگركاركردن دقيقا اين حرف من رو تاييد ميكنن اپل يه چيز ديگه ست،قابل مقايسه نيستن،امكانات كم كاربرد سامسونگ هم به خوبي كارنميكنه،iosاولين وبهترين