خانهاخبار
عکسی از فبلت‌های سونی و نوکیا را ببینید

عکسی از فبلت‌های سونی و نوکیا را ببینید

۱۳۹۲/۳/۱۰

دیگر به شایعاتی که به واقعیت تبدیل می‌شوند عادت کرده‌ایم و دیده‌ایم که همیشه قبل از ارائه یک محصول عکس‌هایی از آن منتشر می‌شود.

 

به گزارش امروز نوبت به محصولات سونی و نوکیا رسیده است، عکسی منتشر شده که دو فبلت را یکی محصول نوکیا و دیگری محصول سونی را نشان می‌دهد.

 

image

 

نام فبلت سونی Togari است که در مورد آن صحبت کرده بودیم و نام فبلت نوکیا 1030 است که به احتمال قوی یک پیشوند لومیا نیز خواهد داشت.

 

فبلت توگاری همانطور که پیش از این گفتیم صفحه نمایش 6.44 اینچی با کیفیت FullHD خواهد داشت و پردازنده اسنپدراگون 800 را در خود خواهد دید. عکس این فبلت را در زیر می‌بینید.

 

image

 

اما در مورد فبلت نوکیا همانطور که در عکس می‌بینید ظاهر آن بسیار شبیه به گوشی‌های لومیا است و کاشی‌های زنده آن در سه ردیف قرار گرفته‌اند.

 

image

 

هنوز نمی‌توان به این عکس‌ها اعتماد کرد اما به طور حتمی نوکیا و سونی برای باقی ماندن در این جنگ که دیگر کمپانی‌ها به خوبی در آن مجهز هستند به ساخت فبلت نیازمند هستند.

 

منبع: technobuffalo

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۳
عزیزم این گوشی های پشت سری رو واسه مدل گزاشتن که تمیز هستن اما اینو واسه تست اگه به این هم دست نزنی مثل اینه میشه

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۳
اگه اینجوری باشه روی توگاری جای اثر انگشت خیلی میمونه!

mahan110

۱۳۹۲/۳/۱۲
سلام من از طرف gsm اومدم میخام بهترین سیستم عامل هارو به ردیف مینویسم ios اندرویید ویندوز بادا سیمبین بلک بری ... ومارک های متفرقه ممنون از همه دوستان

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۱
با این که عکسش بی کیفیته ولی نوکیا فبلت قشنگی زده

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۱
مسخرس!! اینا همون xperia z و Lumia 920 هستن . فقط از نیمرخ کمی بزرگ تر به نظر میرسن.