خانهاخبار
شایعه جدید؛اپل برای صفحه نمایش آی دیوایس های خود به سمت سامسونگ برگشته است

شایعه جدید؛اپل برای صفحه نمایش آی دیوایس های خود به سمت سامسونگ برگشته است

به نظر می‌آید اپل در تامین صفحه نمایش دستگاه‌های خود به مشکل برخورده است.
۱۳۹۲/۳/۸

بعد از اینکه اپل و سامسونگ در دادگاه‌ها مشکلات خود را حل کردند شایعات گفتند که اپل دیگر به سراغ سامسونگ نمی‌رود و صفحه نمایش‌های خود را از کمپانی‌های دیگر مانند ال‌حی و شارپ تهیه کند.

 

به گزارش اما امروز ETNews گزارشی را منتشر کرده است که می‌گوید اپل برای خرید صفحه نمایش‌های خود به سمت سامسونگ برخواهد گشت.

 

image

 

این وبسایت اینگونه توضیح داده که:

بازار صفحات نمایش کره‌ای به لطف بازگشت اپل به سمت خرید از سامسونگ دوباره رونق گرفته است. اپل تمایل پیدا کرده که برای تهیه صفحه نمایش‌های LCD نازک خود دوباره از سامسونگ خرید خود را انجام دهد.

 

بنابراین برای تولید آیفون نسل بعد و تولید آی‌پد های کنونی و مک بوک‌ها به نظر می‌آید که باید شاهد بازگشت اپل به سامسونگ باشیم.

 

این وبسایت توضیح می‌دهد که به نظر می‌آید کمپانی‌های ال‌جی – شارپ - Japan Display و AU Optronics برای تولید انبوه این صفحه نمایش‌ها به مشکلاتی برخوردند که اول تصمیم به بازگشت به سامسونگ کرده است.

 

منبع: english.etnews

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (53 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۰
دوستان یکم اطلاعات عمومیتونو راجع به گوشیاوکارخونه سازندشومحصولات دبگشون بیشتر کنید انقدم ازروی تعصب نظر ندید ادم خندش میگیره ار بعضی از این نظرا

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۰
کلا سامسونگ چندشه!!!

مهمان

۱۳۹۲/۳/۹
همون طور که گفته شده این فعلا شایعست ولی اگر هم درست باشه این رفتار اپل نشون میده این کمپانی چقدر منطقی و حرفه ایه که با وجود رقابت و دعوا با سامسونگ با اونا همکاری میکنه

مهمان

۱۳۹۲/۳/۹
سامسونگ حرف نداره هم از نظر قیمت وهم از نظر نرم افزاری

مهمان

۱۳۹۲/۳/۹
شاه مي بخشه ولي خر شاه نمي بخشه