خانهاخبار
تیم کوک استراتژی یکسال آینده اپل را مشخص کرد

تیم کوک استراتژی یکسال آینده اپل را مشخص کرد

در این یکسال آینده به جز آیفون نسخه اصلی نسخه دیگری را نخواهیم دید.
۱۳۹۲/۳/۸

دیشب تیم کوک در مصاحبه‌ای که با D11 داشته به مجریان All Thing جواب‌های جالبی را داده است.

 

به گزارش در جواب سوال طولانی Walt Mossberg در مورد اینکه چرا اپل تنها یک نسخه از آیفون را هر سال تولید می‌کند و مانند آی‌پاد که نسخه‌های مختلفی دارد عمل نمی‌کند تیم کوک گفته:

 

تولید گوشی هوشمند یک پروسه متفاوت است و جزئیات زیادی در اینجا وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد. بر خلاف پخش کننده موزیک منابع در اینجا باید توسعه داده شوند و این کار باید به عنوان یک وظیفه در تولید آیفون در نظر گرفته شود.

 

کوک اشاره کرده که این نوع محصولات (پخش کننده موزیک) برای سلایق مختلف تعریف شده‌اند و نیازهای گوناگون را برآورده می‌کنند اما در مورد گوشی‌های هوشمند سوال اینجا است که آیا ما به مرحله‌ای رسیدیم که بتوانیم تمام نیازها را برآورده کنیم؟

 

Mossberg  در یک سوال دیگر از تیم در مورد فبلت آیفون یا یک محصول با صفحه نمایش بزرگ‌تر سوال کرد و اشاره به این موضوع کرد که اپل در نهایت در آیفون ۵ اندازه صفحه نمایش گوشی خود را بزرگ‌تر کرد.

 

image

 

تیم کوک به این سوال این‌گونه پاسخ داد که: صفحات نمایش بزرگ امروزه به یکی از مراکز توجه در گوشی‌ها تبدیل شده‌اند اما آیا مشتریان به اینکه این صفحه نمایش بتواند رنگ‌ها را به خوبی نمایش دهد توجه نمی‌کنند. تعادل رنگ سفید -  بازتابش - عمر زیاد باتری و دوام زیاد صفحه نمایش مهم نیستند؟ تیم کوک گفته که کاربران اپل از ما می‌خواهند که تمام این موضوعات را در نظر بگیریم و در نهایت به تولید یک صفحه نمایش مناسب اقدام کنیم.

 

در اینجا از صحبت‌های تیم کوک این‌گونه بر می‌‌آید که اپل احتمال اینکه یک روز نسخه‌های دیگری از آیفون را در کنار نسخه اصلی ارائه کند رد نکرده است. تیم کوک در این رابطه مستقیماً اعلام کرده که ما تا کنون این کار نکرده‌ایم اما این دلیلی بر این نمی‌شود که این موضوع برای آینده بسته باشد.

 

منبع: appleinsider

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (55 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۰
اقایون یکم واقع بین باشیم دلیل اصلی برتری اپل به بقیه گوشی های دنیا سیستم عاملشه و حتی اچ تی سی وان که بهترین گوشی بازاره تا الان ازنظر سرعت نمیتونه رقابت کنه با اپل اینو میگم چون وان دارم ولی اپل چیز دیگست

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۰
با سلام و احترام به هر کی که اینو میخونه! اینکه محصولی رو خریداری کنی و ببینی که به همه چیز حتی کوچک ترین! ها توجه شده و کیفیت ساخت گوشی اونقدر خوب هست که مجذوبش بشی این موضوع به ذهن ت میرسه(اگر کینه و عقده ای در کار نباشه!) که تولید کننده برای مشتری های خودش احترام و ارزش زیادی قائله ، شرکت اپل در تمام محصولاتش کیفیت رو چنان مد نظر قرار داده که اگر بی طرفانه و بدون غرض بهش نگاه کنیم باید اعتراف کنیم که، اپل بهترینه. چون تجربه کار با لپ تاپ مک و آیفون 4 و در حال حاضر آیفون 5 رو دارم و به یقین در رقابت با گوشی خیلی خوب گلکسی اس3 (که تجربه کار کردن باهاش رو دارم، به واسطه دوستان) باید بگم : آیفون یه چیز دیگه ست.

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۰
s4 s4 که میگفتین حتما مشکلی داره که حتما وقتی اومد 3400 خورده ای بود 2 هفته نگذشته اومد به 2300 ایفون 5 قیمتش شاید بالا بره ولی پایین نمیاد.... درود بر اپل

مهمان

۱۳۹۲/۳/۹
من خودم سونی دارم سامسونگ هم داشتم با موتورولا واپل هم کار کردم به نظر من هیچی اپل نمیشه آیفون تو عملکرد بین 2 تا 5 برابر بهتر سامسونگ عمل می کنه!!

مهمان

۱۳۹۲/۳/۹
من اپل دارم الان بخدا تا حالا ١٠٠٠تا گوشي داشتم از هر برندي و os مختلفي ولي بولاه اپل شاهكاره