خانهاخبار
گلکسی اس 3 با دریافت بروزرسانی جدید برخی از ویژگی‌های گلکسی اس 4 را دریافت خواهد کرد

گلکسی اس 3 با دریافت بروزرسانی جدید برخی از ویژگی‌های گلکسی اس 4 را دریافت خواهد کرد

هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که چه امکانات جدیدی را دریافت خواهد کرد اما بیشتر این امکانات جدید را در گلکسی اس 4 دیده‌ایم.
۱۳۹۲/۳/۱

گلکسی اس 4 امکانات نرم افزاری جالبی را در خود جای داده است که از این قسمت می‌توانید تمام جزئیات آن را مشاهده کنید. اما به نظر می‌آید که سامسونگ می‌خواهد این امکانات را برای گلکسی اس 3 نیز ارائه کند.

 

به گزارش وبسایت SamMobile می‌گوید که سامسونگ مشغول ارائه نرم افزاری جدید است که کد I9300XXUFME3 را دارد و اندروید نسخه 4.2.2 را برای گلکسی اس 3 به همراه خواهد آورد.

 

این بروزرسانی ویژگی‌های جدید گلکسی اس 4 مانند صفحه قفل این گوشی که امکان استفاده از چند ویجت مختلف در آن وجود دارد، افکت نوری جذاب موجود در صفحه قفل گلکسی اس 4، امکان تغییر اندازه ساعت و نوشتن پیام شخصی بر روی صفحه قفل را به همراه خواهد داشت.

 

image

 

از دیگر امکانات جدیدی که با این بروزرسانی برای گلکسی اس 3 ایجاد خواهد شد می‌توان به نسخه جدید S-Voice، تغییرات اساسی در قسمت ناتیفیکیشن‌ها اشاره کرد.

 

هنوز مشخص نیست که اگر این بروزرسانی ارائه شود ویژگی‌های جالب و جذابی که در دوربین گلکسی اس 4 دیدیم برای گلکسی اس 3 نیز ارائه خواهند شد یا خیر؟

 

منبع: SamMobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (40 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۴
چگونی گلکسی اس 3 رو به اندروید 4.2 اپدیت کنم ؟ هر کاری کردم نشود .

مهمان

۱۳۹۲/۳/۳
پس S3 mini چی؟

مهمان

۱۳۹۲/۳/۳
من گوشیم یک نوکیای ارزان قیمته ولی این حرکت سامسونگ را تحسین میکنم.چون هیچ شرکت دیگه ای اینجوری به فکر کاربر های قدیمیش نیست!

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲
ذولفقاری جون نمیبینی هر نظری که میذاری بهت unlike میدن؟ به نظر من تو نظر ندی واسه هممون بهتر میشه...

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲
بچه ها بیایین دسته جمعی واسه این ذولفقار دعا کنیم که هرچه زودتر خوب بشه