خانهاخبار
جولا گوشی جدیدی را با سیستم عامل جدید معرفی کرد+ گالری کامل عکس

جولا گوشی جدیدی را با سیستم عامل جدید معرفی کرد+ گالری کامل عکس

جی اس ام: این گوشی سیستم عاملی با نام Sailfish دارد که بر پایه Meego طراحی شده است.
۱۳۹۲/۲/۳۰

جی اس ام: کمپانی فنلاندی جولا (Jolla) یک گوشی جدید با نام جولا را معرفی کرد. این گوشی سیستم عامل Sailfish که بر پایه Meego است را بر روی خود دارد و از اپلیکیشن‌های اندرویدی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

مشخصات این گوشی را در ادامه خبر ببینید:

 

صفحه نمایش 4.5 اینچی

دوربین 8 مگاپیکسلی

حافظه داخلی 16 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی

باتری قابل تعویض

پردازنده دو هسته‌ای

پشتیبانی از شبکه 4G

قیمت 399 یورو

 

در این گوشی نصفه قاب پشتی از نصفه قاب جلویی جدا خواهد شد و باطری را در دسترس قرار می‌دهد، همچنین برای این قاب پشتی رنگ‌های آبی روشن، سبز، سفید و نارنجی وجود دارد که کاربر می تواند به راحتی آن‌ها را با کیدیگر تعویض کند.

 

زمانی که شما قاب رنگ جدیدی را بر روی گوشی قرار می‌دهید گوشی رنگ قاب را تشخیص می‌دهد و سیستم عامل به صورت خودکار رنگ تم را به همان رنگ قاب پشتی در خواهد آورد.

 

 

گالری عکس گوشی جولا 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

image

 

 

 

منبع: engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

CN

۱۳۹۴/۵/۲
اگه اگه اهل ور رفتم به گوشی هستید کوشی فوق العاده جذابیه. اما اگه لقمه اماده لازم دارید و اهل دستکاری گوشی نیستید همون اندروید رو بچسبید مناسب تره. این سیستم عامل. چه میگو و چه مائمو ادم خاص خودش رو میخاد نه کسی رو که استعداد و حوصله ی شنا کردن تو امکانات این سیستم عامل ها رو نداره.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۸
من این سیستم عامل رو رو گوشی نوکیا n9 تست کردم و واقعا محشر بود و الان هم منتظر ورودش به ایران هستم و اینو هم بگم که این سیستم عامل تا 1 سال دیگه از اندروید و ios جلو میزنه اونم به خاطر کامل بودن نسبت به این دوتا و به راحتی هم روت میشه

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲
از اندروید کامل تر هس و میگو هم فوق العاده سیستم عامل خوبیه اکه بیاد تو ایران من میخرمش لطفا اگر اومد خبر بدین

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱۸
سلام من خیلی درباره این گوشی تحقیق کردم ولی اطلاعات زیادی ازش بجز همینایی که شما نوشتید پیدا نکردم چندتا ویدئو هم ازش دیدم که جالب بود کار کردن باهاش و منتظرم که به بازار ایران بیاد.اگر زمانی قرار شد به بازار ایران بیاد خبری مبنی بر ورود این گوشی توی سایتتون بذارید تا باخبر بشین دوستانی که به این سیستم عامل علاقه دارن مخصوصا اینکه آندروید هم در کنار طراحیش جادادن تا سیستم عامل موبایلی عالی بشه

مهمان

۱۳۹۲/۴/۹
طراحان این گوشی همون طراحان N9 هستند. بعد از اینکه نوکیا تصمیم گرفت میگو رو رها کنه این مهندسان تصمیم به تولید این برند گرفتند. اگر کسی اینجا با سیستم عامل میگو یا حتی مائمو توی n900 کار کرده باشن میدنن این سیستم عامل چقدر قدرتمند هست. امیدوارم که ایران بیاد این برند. حتما میخرم.