خانهاخبار
هوآویAscend P2 و Ascend Mate را به بازارهای خاورمیانه عرضه کرد

هوآویAscend P2 و Ascend Mate را به بازارهای خاورمیانه عرضه کرد

۱۳۹۲/۲/۲۹

دو مدل از برترین اسمارت فون های هوآوی که بطور رسمی در کنگره جهانی موبایل و CES معرفی شده بودند در یک مراسم باشکوه در دبی به بازار خاورمیانه معرفی شدند.

 

در این مراسم مدیر عامل Huawei Device خاورمیانه عنوان کرد: " برای اولین بار برند Ascend را جهت گروهی از گوشی های هوشمند هوآوی، بیش از یکسال پیش اعلام و از آن زمان تاکنون یک سری گوشی های مطرح که ترکیبی از قدرت و زیبایی اند را تحت این نام معرفی کردیم. اکنون در ادامه قدرتمندسازیِ بیشتر تعهد برند هوآوی در خاورمیانه بر مبنای استراتژی Make it Possible، ارائه Ascend Mate و Ascend P2 بازتاب اعتماد و تعهد ما مبنی بر اینکه هیچ جنبه ای نباید در طراحی یک گوشی هوشمند ایده آل مورد غفلت قرار گیرد، می باشد."

 

نسبت بدنه به صفحه نمایش Ascend Mate، 73% می باشد –بلندترین صفحه نمایش گوشی در میان هم رده های خود(در زمان ارائه محصول)- که این ویژگی کاربر را قادر می سازد از مشاهده ایمیل ها، مطالعه ودیدن عکس، فیلم و متن نهایت لذت را ببرد.

 

Ascend Mate  با صفحه نمایش  6.1 اینچی کیفیتی خوب را با وضوح تصویر 1280  720 x در اختیار ما قرار می دهد. وضوح بی نظیر و دقت رنگهای به کار رفته به همراه صفحه لمسی مناسب این محصول باعث شده که در حین استفاده تجربه کاربری لذت بخشی به همراه داشته باشد. همچنین ضخامت کم این مدل (9.9 میلیمتر) تا حدودی امکان کار با یک دست را فراهم کرده است.

 

image

 

بیش از یک دهه است که خاورمیانه بازار کلیدی برای هوآوی محسوب می شود. این شرکت در ادامه فعالیتش در حوزه تله کام، در سالهای اخیر با گوشی Ascend P1 – باریکترین گوشی هوشمند در زمان معرفی- و تبلت MediaPad 10 FHD  به بخش کالاهای الکترونیک مصرفی وارد شده است.

 

گسترش و توسعه هوآوی در بازار خاورمیانه به شرکت کمک کرد که در بخش کسب و کار مصرف کنندگان در سراسر دنیا، به درآمد فروش 7.7 میلیارد دلار در سال گدشته -افزایش بیش از 8% در یک سال- و ارسال محصول بیش از 127 میلیون دستگاه، دست یابد.

 

هوآوی هر ساله بیش از 10% از درآمد  کلی اش را در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند، این شرکت 16 مرکز R&D و 28 مرکز مشارکتی نوآوری در سراسر جهان دایر نموده است. تنها در سال 2012 هوآوی 4.83 میلیارد دلار – یا 13.7% از کل درآمد فروش اش- را در برنامه های تحقیق و توسعه سرمایه گذاری نمود.

 

image

 

 

امروزه رده اصلی گوشی های هوشمند هوآوی “Ascend” به چهار سری محصول متفاوت در کلاسهای: جوانان (Youth)، طلایی (Gold)، پلاتین (Platinum) و الماس (Diamond) گسترش یافته است که هریک از آنها بسته تکنولوژی منحصربفردی را برای مشتریان مختلف و سطوح قیمتی متفاوت عرضه می کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱
چقدر چشات مشکل داره که اینو کپی اکسپریا Z ld fdkd

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱
یه سوال از دوسته باهوشمون که میگن این تبلیغ گوشی چینی نکنید عزیز من الان شما فک میکنی اپلو کجا میزنه؟

مهمان

۱۳۹۲/۲/۳۰
زیباست

مهمان

۱۳۹۲/۲/۳۰
در بازار هست الان قیمت چند مدلp1

مهمان

۱۳۹۲/۲/۳۰
جی اس ام = سایت تبلیغات هوآوی و سامسونگ؟؟؟