خانهاخبار
گوگل گلکسی اس 4 با اندروید بدون تاچ ویز را ارائه می‌کند

گوگل گلکسی اس 4 با اندروید بدون تاچ ویز را ارائه می‌کند

این نسخه از گلکسی اس 4 مانند یک گوشی نکسوس خواهد شد
۱۳۹۲/۲/۲۸

.گوگل مراسم I/O را برگزار کرد و آن چیزهایی که همه انتظار داشتند معرفی نشد.

 

به گزارش در این مراسم گوگل اعلام کرد که قصد معرفی گلکسی اس 4 با نسخه‌ای از اندروید را دارد که هیچ چیز اضافه‌ای بر روی گوشی نباشد، این بدان معنی است که شاهد ارائه گلکسی اس 4 هستیم که از نسخه تاچ ویز بر روی آن خبری نیست.

 

image

 

این گوشی مستقیما از طریق گوگل پلی به فروش خواهد رفت و مانند گوشی‌های نکسوس که برای مدت‌ها بروزرسانی‌های جدید را دریافت می کنند این گوشی نیز برای مدت ها این بروزرسانی‌ها را دریافت خواهد کرد. همچنین این گوشی یک بوت لودر آنلاک دارد که انعطاف پذیری گوشی را زیاد خواهد کرد.

 

فروش این نسخه از گلکسی اس 4 در آمریکا از 26 ژوئن (5تیر ماه) و قراردادی به فروش خواهد رفت، قیمت این گوشی 649 دلار خواهد بود که با هر دو اپراتور AT&T و T-Mobile ارائه خواهد شد.

 

هنوز مشخص نیست که مشخصات این گوشی تغییر خواهد کرد یا خیر، اما این را می‌دانیم که با حذف تاچ ویز از گلکسی اس 4 ویژگی‌های اسمارت این گوشی حذف خواهند شد.

 

منبع: google

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۵
فقظ GLX [ذوالفقاری]

ver9737

۱۳۹۲/۳/۱
تاچ‌ویز (به انگلیسی: TouchWiz)‏ یک واسط گرافیکی کاربر بوده که توسط شرکت سامسونگ برای تلفن‌های همراه و تبلت‌های این شرکت توسعه یافته است. این واسط گرافیکی به صورت پیشفرض بر روی بسیاری از تلفن‌های همراه شرکت سامسونگ که از سیستم عامل تجاری بادا، سیستم عامل اندروید و دیگر سیستم عامل‌ها بهره می‌برند، نصب شده است. آخرین نسخهٔ این نرم افزار با عنوان Nature UX بر روی گوشی گلکسی اس۳ منشتر شده است. لازم به ذکر است که مباحث مربوط به این نرم افزار از جمله بحث‌های اصلی دعوای شرکت اپل و سامسونگ بوده است.

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۹
سامسونگ بهتره

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۹
خوراک برنامه نویسا!

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۹
تاچ ویز چیه؟