خانهاخبار
سامسونگ می‌خواهد با بهینه سازی نرم افزاری حافظه داخلی Galaxy S4 را افزایش دهد

سامسونگ می‌خواهد با بهینه سازی نرم افزاری حافظه داخلی Galaxy S4 را افزایش دهد

۱۳۹۲/۲/۲۸

همانطور که در خبرها و در بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس 4 برای شما توضیح دادیم چنانچه گوشی گلکسی اس 4 با ظرفیت 16 گیگابایتی را خریداری کنید تنها 9 گیگابایت از این حافظه در دسترس کاربر خواهد و این مسئله برای کاربرانی که می‌خواهند از گوشی خود کار سنگین بکشند بسیار آزار دهنده است.

 

به گزارش طبق گزارشی که به Cnet رسیده است سامسونگ اعلام کرده که سعی دارد با بهینه سازی نرم افزارهای پایه‌ای گلکسی اس 4 این فضا را افزایش دهد.

 

image

 

به نظر می‌رسد این مشکل برای سامسونگ خیلی بزرگ شده است که قصد دارد با بروزرسانی نرم افزارها و بهینه کردن آن‌ها این مشکل را برطرف کند.

 

در ابتدا سامسونگ این مشکل را قبول نکرده بود و توجیه کرده بود که این مقدار فضای اشغال شده برای برنامه‌هایی که سامسونگ در گلکسی اس 4 به کار برده لازم بوده است، اما به نظر می‌آید که اکنون سامسونگ برای از دست ندادن بازار فروش پرچمدار جدید خود مجبور شده است این مشکل را به هر شکل ممکن برطرف کند.

 

منبع: Cnet

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۸
من به شخصه از سامسونگ تشکر میکنم که اینقدر مشتری مدار هست و برای مردم ارزش میذاره.ب نظر من حق با سامسونگ هسته کدوم از این تکنولوژی هایی ک سامسونگ آورده رو بقیه برند ها آوردن ایر ویو.ایرجسچر.دوال شات و.... کسی ک این گوشیو واس بازی بخواد میتونه از نسخه های 64 و 32 استفاده کنه سامسونگ فعلا داره حرف اولو میزنه قابل توجه طرفدارای اپل ک صفحه نمایش اپلو همین شرکت سامسونگ میزنه بعدشم کسایی ک با گوشیهای سامسونگ کار میکنند هدفشون بازی نیسته واس بازی میتونین ی کنسول دستی بخرین سامسونگ گوشیهاشو با پیشرفته ترین امکانات میزنه و کسی ک اینجور گوشیو واس بازی بخواد از اسمارت فون هیچی سر در نمیاره جی اس ام هم ک تابلو از اپل داره طرفداری میکنه

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۸
حالا بازم سامسونگ سامسونگ کنید.

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۸
یه کم بشتر توضیح بدین حالا یعنی این گوشی رو خریدم چی کار کنم؟؟؟ یعنی باید صبر کنیم ورژن جدید بیاد ؟؟؟ یا از طریق نرم افزاری و ابدیت همین درست میشه؟؟؟؟؟ اگه کسی چیزی بلاده بهتر توضیح بدین...

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۸
چه بی انداره میخوامت سامسونگ!

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۸
برندای دیگه باید یکم مشتری مداری رو از سامسونگ یاد بگیرن.جی اس ام چرا در مورد خرابی و سوختگی پیکسل های اچ تی سی وان و مشکل اسپیکرش که به وجود امده و داغ کردن زیادش خبر نمیذاری؟؟؟