خانهاخبار
پای گلکسی اس 4 نیز به دعوای اپل و سامسونگ باز شد

پای گلکسی اس 4 نیز به دعوای اپل و سامسونگ باز شد

این دعوا تمامی ندارد و اکنون اپل به سراغ گلکسی اس 4 رفته است.
۱۳۹۲/۲/۲۵

می‌دانیم که اپل و سامسونگ به سختی درگیر دادگاه‌ها هستند و اوضاع بین این دو کمپانی بزرگ گوشی‌ساز جهان بسیار وخیم است، به نظر می‌آید که اوضاع از این که هست نیز وخیم تر شود.

 

به گزارش اپل از دادگاه درخواست کرده که گوشی Galaxy S4 نیز به لیست گوشی‌هایی که اپل از آن‌ها برای نقض قانون پتنت ها شکایت کرده اضافه شود.

 

بر طبق گزارشات اپل گلکسی اس 4 را تجزیه و تحلیل کرده و به این نتیجه رسیده که گلکسی اس 4 جزو محصولاتی است که سامسونگ توسط آن پتنت ها را نقض کرده است.

 

image

 

در حال حاضر 22 محصول سامسونگ در لیست سیاه اپل برای شکایت قرار دارند و اگر اپل بر این موضوع که گلکسی اس 4 نیز جزو این محصولات است اصرار داشته باشد و بخواهد این گوشی را نیز به لیست خود اضافه کند باید یکی از محصولاتی که پیش از این آن‌ها را در لیست قرار داده حذف کند.

 

باید ببینیم نتیجه این کار چه می‌شود و اپل می تواند سامسونگ را به خاطر گلکسی اس 4 محکوم کند یا خیر؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (182 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۹
لازمه برای کسایی که نمی دونم عرض کنم اپل هیچوقت تبلیغات مستقیم نکرده.و نمی کنه ولی بیشترین سودش رو از تبلیغات غیر مستقیم بدست میاره چون اینجوری بیشتر تاثیر داره مثلا شکایت از سامسسونگ.توی تمام فیلمای هالیوود همه اپل دارنو باهاش دنیارو نجات میدن.یا تو سال 2025 این اپله که چیزای جدیدو می ده بیرون!یکمم فکر کنین واقعا چرا با این همه آدم باهوش تو اونجا چرا باید الکی بیاد شکایت کنه!!

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۸
دوران اپل تموم شده داره اینجوری خودشو طرفداراشو توجیح میکنه..مرگ بر اپل

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۸
اپل حق داره از تکنولوژیش برای اعتبار گوشیاش دفاع کنه اگه اینطور نباشه سامسونگ میاد و از این خلاقیتو ابتکارای اپل روی گوشیاش استفاده میکنه - به زبان ساده دزدی میکنه - و بعدش پز مده البته یه ساید بای ساید سامسونگ گرفته بودیم که یادشون رفته بود یخسازشو تعبیه کنن توش ...

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۸
همه از اپل بدشون میاد از بس این برند کثیف و حیله گر و دزد هست.اپل برو خدا رو شکر بکن که سونی و سامسونگ برای ساعت هوشمند و صفحه نمایش هومشند ازت شکایت نمیکنند و خیلی موارد دیگه چون مثل تو عقده ای نیستن!!!اپل دورانش تموم شده داره دست به هر کاری میزنه تا خودشو بکشه بالا

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۸
درود تا اپل بیاد سروصدا راه بندازه سامسونگ فروش خودش رو کرده !؟