خانهاخبار
عکس‌های لومیا 925 چند ساعت قبل از مراسم به بیرون درز کرد(لومیای فلزی)

عکس‌های لومیا 925 چند ساعت قبل از مراسم به بیرون درز کرد(لومیای فلزی)

بدنه این گوشی بر طبق این عکس‌ها از فلز است و یک دوربین قوی در آن استفاده شده است.
۱۳۹۲/۲/۲۴

زمان زیادی تا برگزاری مراسم نوکیا باقی نمانده است، اما همانطور که می دانید در همین لحظه‌های آخر در بیشتر موارد عکس‌هایی از گجتی که قرار است معرفی شود به بیرون درز می‌کند، همیشه منبع خبری نیز باید موثق باشد.

 

به گزارش اکنون منبع معتبر evleaks عکس‌هایی از گوشی Lumia 925  را منتشر کرده است، این اولین باری است که عکسی منتشر می‌شود و لومیای نوکیا را با بدنه فلزی نشان می‌دهد، پیش از این نام این گوشی Catwalk گذاشته شده بود.

 

اگرچه نوکیا هیچ چیزی را تایید و یا رد نکرده است اما به علت اعتبار منبع خبری، می‌توان تا حدود زیادی به این عکس اعتماد کرد.

 

همچنین شایعه شده است که گوشی به یک پردازنده دو هسته‌ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز، رم 1 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، دوربین 8.7 مگاپیکسلی اما با قدرت عکاسی بسیار بالا و باتری 2000 میلی آمپری مجهز است.

 

شما می‌توانید عکس‌ها را در ادامه مشاهده کنید اما بهتر است در ساعت 13:30 با ما همراه باشید تا با هم ببینیم نوکیا همین گوشی را معرفی خواهد کرد یا اینکه برنامه دیگری دارد.

 

image

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۷
ببینید آقایون هرچقدر هم که بخواین بزنین تو سر نوکیا ولی باز هم این یه حقیقته که بالاخره نوکیا سردمدار و ابرقدرت ساخت موبایله مثل کوکولا که هنوز راز اصلیه ساختش رو هیچ شرکتی تو دنیا نداره دقیقا نوکیا هم همینه حالا هرکی هرچی میخواد بگه چون با حرف مردم حقیقی که وجود داره هیچ وقت عوض نمیشه. باتشکر.

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۷
پاره آجر؟؟؟؟؟؟؟؟؟کاش میشد بفهمم چه جوری به این نتیجه رسیدی

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۶
با عرض تبریک روز معلم احسن احسن ضخامت گوشی 8.8 میل حتی وزنش را هم کاهش داده است و این نشون میده نوکیا چقدر به حرفهای مشتریان گوش میده و همون عیبهارو برطرف میکنه تا مشکلی نداشته باشن!!! در کل بگم که هنوز سرپا ایستاده !! و هنوزکیفیت و اصالت و اعتمادش را از دست نداده اگه خواست شرکتش را میبست هنوز حرفی برا گفتن داشت برا همین به کارش ادامه میده !! موفق باشی نوکیا

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۵
ببندید دوستان انگار شماها مدیر عامل این شرکتها هستید که به یه برند میگید پاره آجر و به یکی دسته بیل! خداییش شما بلدید یه کاردستی هم درست کنید؟ جوریه هم صحبت میکنید اینگار خیلی پولدارید... عرضه دارید پورشه بخرید، موبایل که هنر نیست.. لطفا ادمین چاپ کنید.. چرا ما ایرانی ها اینطوریم؟

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۵
ammat kolofte