خانهاخبار
گوشی ضد آب و ضد گرد و غبار Galaxy S4 Active تاییده بلوتوث را دریافت کرد

گوشی ضد آب و ضد گرد و غبار Galaxy S4 Active تاییده بلوتوث را دریافت کرد

گوشی با کد GT-I9295 که گفته می‌شود گلکسی اس 4 اکتیو است تاییدیه برای بلوتوث را دریافت کرد.
۱۳۹۲/۲/۲۳

اگر گلکسی اس 4 را دوست دارید و می‌خواهید مدل‌های دیگری از این گوشی را نیز ببینید ، به نظر می‌آید انتظار شما در حال اتمام است.

 

به گزارش قرار است 3 نسخه از این پرچمدار یکی با نام Galaxy S4 Zoom (مجهز به دوربین قوی تر)، دیگری با نام Galaxy S4 active (ضد آب و ضد گرد وغبار)  و نسخه کوچکتر و ضعیفتر با نام Galaxy S4 Mini ارائه شوند.

 

وبسایت SamMobile از منابع داخلی خود زمان ارائه این گوشی‌ها را اعلام کرده بود که در عکس زیر می‌توانید این زمان ها را بر حسب هفته ارائه آن‌ها مشاهده نمایید.

 

image

 

اکنون در وبسیایت bluetooth.org یک تائیدیه برای بلوتوث یک گوشی با کدGT-I9295  به نمایش درآمده است که پیش از این، این کد در سایت SamMobile (همانطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید) به گوشی Galaxy S4 Active نسبت داده شده بود، با این وضعیت وجود این گوشی تایید می‌شود.

 

image

 

منبع: Engadget - SamMobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۳۰
چ میکنه این سالار فقط samsung

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۴
سونی از سامسونگ کپی برداشته سامسونگ دوسال پیش گو شی ضد اب و گردوگبار زده بود galaxy xcover سامسونگ بهترینه....افرین سامسونگ که دله دشمناتو میسوزونی...ههههههههههههههههههههه

sorooshrubik

۱۳۹۲/۲/۲۴
درود بر ابر قدرت موبایل ها: سامسونگ خدا قوت

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۴
کی گفته سونی اولین گوشیه ضده آبو داده ؟ پس دیفای موتورولا بوقه ؟ موتورولا ساله 2010 گوشیه ضد آب و ضد ضربه داده بیرون من دارم داخله اب هم به راحتی میندازمش با خیال راحت ... (دوستدار ذوالفقاری )

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۴
سامسونگ فقط یه متقلبه همینو بس هیچ به روز رسانی در گوشی هاش ایجاد نمیشه و فقط منتظره ایده های برندای دیگست تا خودشو بالا بکشه .