خانهاخبار
7 لوازم جانبی برتر برای آیفون 5

7 لوازم جانبی برتر برای آیفون 5

۱۳۹۲/۲/۲۳

7 لوازم جانبی برتر برای آیفون 5

 

8 ماه از ورود آیفون 5 به بازار می‌گذرد در حال حاضر لوازم جانبی برای این گوشی به وفور یافت می‌شود اما می‌خواهیم شما را با 7 لوازم جانبی زیبا برای این گوشی آشنا کنیم . این را هم باید در نظر داشته باشید برخی از این اقلام در بازار ایران به ندرت یافت می‌شود و برای تهیه آنها باید به بازارهای خارجی مراجعه کنید .

1- Fuel

کوچکترین شارژر در دنیا که با تکنولوژی Micro Cell می‌تواند آیفون 5 شما را حدود 20 تا 30 دقیقه شارژ کند این شارژر قیمتی حدود 25 دلار دارد.

 

image

 

2- Ventev's Lightning cables

 

این کابل همان کابل USB مخصوص ارتباط با سیستم است اما اگر کابلتان خراب شده می‌توانید این کابل را در رنگ های مختلف در بازار تهیه کنید  قیمت حدود 25 دلار.

 

image

 

3- Matrix Audio Qube

 

اسپیکر های مکعبی شکل که صدایی قدرتمند را به آیفون شما هدیه می‌دهد . این اسپیکر ها بدنه آلومینیومی دارند و با بدنه آلومینیومی آیفون 5 ست هستند قیمت حدود 50 دلار.

 

image

 

4-  Slim Armor

 

آیفون 5 یکی از آسیب پذیر ترین بدنه ها را دارد اما اگر نگران خش افتادن بدنه آیفون خود هستید و از طرفی هم دلتان نمی‌خواهد ظاهر آیفون با نصب بامپر و قاب از بین برود می‌توانید قاب های Slim Armor را تهیه کنید این قاب ها ظاهری دقیقا شبیه به آیفون 5  دارند و با نصب آنها زیاد تغییری در ظاهر گوشی ایجاد نمی‌شود . قیمت حدود 25 دلار.

 

image

 

 

5- Vamp

 

وقت آن رسیده تا یکی از جالب ترین لوازم جانبی ارائه شده برای این گوشی را به شما معرفی کنیم . یک مکعب کوچک که با اتصال آن به هر اسپیکری که دارید میتوانید موزیک های خود را روی اسپیکر به صورت بلوتوث پخش کنید . قیمت حدود 70 دلار.

 

image

 

 

6-  TYLT Y-CHARGE

این شارژر فندکی هم ظاهری بسیار زیبا دارد و هم دو خروجی برای شما فراهم می‌کند . می‌توانید هم آیفون و هم آی‌پدتان را هم زمان در ماشین شارژ کنید قیمت حدود 30 دلار.

 

image

 

7- MOS

 

MOS یک وسیله کوچک و کارا برای کسانی است که مثل ما کابل های زیادی در اطراف خود دارند . این وسیله کابلهای شما را به صورت منظم روی صفحه آهن ربایی خود نگه میدارد تا هر زمان که به آنها نیاز داشتید بتوانید به راحتی یکی از کابل ها را انتخاب کنید قیمت حدود 20 دلار.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۸
سوئیچ تویوتا رو حال کن پهلو اون یارو شارژر کوچیکه!!!!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۴
اپل به چیش مینازه واقعا؟!دوربین گوشیهاش رو که سونی میزنه...صفحه نمایشش رو هم که شارپ میزنه الان من موندم چیو خودش میسازه....فقط سامسونگ که سروره همه شرکتهای دنیاس البته به استثنای سونی....لایک کنید سامسونگیا

sorooshrubik

۱۳۹۲/۲/۲۴
فقط سامسونگ

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۴
از اون قابه slim armor خوشم اومد

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۴
محصولات اپل تو دنیا تک هستند خخخخخخخخخخخخخخ...فقط سامسونگ و سونی... الان برو تو سایت سامسونگ ببین چقد لوازم جانبی برای گلکسی اس 4 داره مخصوصا شارژ وایرلس.شرمت باد اپل با این محصولات مسخرت..غول سخت افزاری دنیا سامسونگه