خانهاخبار
عکس‌های گلکسی اس 4 مینی را ببینید

عکس‌های گلکسی اس 4 مینی را ببینید

این نسخه کوچکتر و ضعیف تر از برادر بزرگ خودش است.
۱۳۹۲/۲/۲۲

 سامسونگ از گلکسی اس 3 به بعد تصمیم گرفت تا نسخه ارزان پرچمداران خود را نیز ارائه کند تا کسانی که قصد ندارند هزینه زیادی برای گوشی خود بپردازند بتوانند از بعضی امکانات خوب این گوشی‌های جدید بهره ببرند و فروش سامسونگ نیز بیشتر شود.

 

به گزارش جدیدا شایعه شده است که تا آخر این ماه میلادی سامسونگ نسخه مینی گوشی گلکسی اس 4 را نیز ارائه خواهد کرد، اما پیش از اینکه این گوشی معرفی شود امروز عکس هایی جدیدی از این گوشی منتشر شده است.

 

همانطور که انتظار می‌رود این گوشی باید از نظر طراحی شبیه به گلکسی اس 4 باشد اما در اندازه کوچکتر، مجهز به سخت افزارهای ضعیف تر باشد. این نسخ برای کسانی عرضه خواهد شد که تمایل ندارند یک گوشی با اندازه صفحه نمایش 5 اینچ را در جیب خود بگذارند، گفته می‌شود اندازه صفحه نمایش 4.3 اینچ خواهد شد و تراکم پیکسلی نیز از 441 پیکسل در اینج که اکنون در گلکسی اس 4 وجود دارد به 256 پیکسل در اینچ کاهش پیدا کند.

 

همچنین پردازنده نسخه مینی دو هسته‌ای خواهد بود و سرعتی برابر 1.6 گیگاهرتز خواهد داشت، در ادامه می توانید عکس‌های این نسخه کوچک شده گلکسی اس 4 را مشاهده کنید.

 

شما اگر قرار باشد یکی از این دو گوشی اس 4 و اس 4 مینی را خریداری کنید کدام یک را انتخاب می کنید؟

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

'

image

گلکسی اس 3 در کنار گلکسی اس 4 مینی

 

منبع: newcellphonesblog

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (50 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۴
میخواستم بدونم که چه فرقی بین اس4 مینیواس3مینی وجود دارد؟لطفا پاسخ دهید؟

مهمان

۱۳۹۲/۷/۱
نه سامسونگ نه اچ تی سی فقط سونی بهترین گوشی دنیا

farivar

۱۳۹۲/۳/۱۴
S IV mini

مهمان

۱۳۹۲/۳/۶
واقعا واسه ی همه ی شما متاسفم که واسه 4تادونه گوشیسایت و به گند کشییدید و هرچی که به ذهنتون میرسه میگید.بلاه دوستان ما ملتی جهان سومیم که قادر به تولید گوشی نیستیم اونوقت میایم تو قسمت نظر خواهی همدیگرو به فحش میکشیم واونم واسه کی؟ واسه یه گوشی که سرمایه داراشون اصلا واسشون مهم نیت نظراته شما ...اقا جون گوشی هم مثه غذا است.یکی قرمه سبزی دوست داره یکی نداره..یکی سامسونگ ودوست داره یکی نداره..فکر نکنم این موضوع باعث دعوا باشه.واقعا هست؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۳/۶
سامسونگ باتمام بدیهاش یه خوبی داره که تنوع زیادی داره و برای هر قشری وهر درامدی یک گوشی مناسب داره. برای همینه که فروش نجومی داره