خانهاخبار
مشخصات تبلتی جدید از سامسونگ که به FCC رسیده است

مشخصات تبلتی جدید از سامسونگ که به FCC رسیده است

این تبلت که از خانواده Galaxy Tab است صفحه نمایش 8 اینچی خواهد داشت.
۱۳۹۲/۲/۲۱

به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد امسال تبلت‌های زیادی را معرفی کند، همین چند روز پیش بود که سامسونگ گلکسی تب 3 خود را معرفی کرد.

 

به گزارش امروز یک محصول به FCC رسیده است که کد SMT310 را دارد و گفته می‌شود این محصول همان گلکسی تب 3 است که صفحه نمایش 8 اینچی دارد.

 

حافظه داخلی تبلت 16 گیگابایت است و از بلوتوث و Wi-Fi پشتیبانی می کند. فریم دور صفحه نمایش اندازه 9 اینچ دارد و به همین خاطر حدس‌ها بر این است که صفحه نمایش آن 8 اینچی خواهد بود.

 

image

 

دیروز نیز مشخصات این تبلت در یک بنچمارک به بیرون درز کرده بود، که در این بنچمارک مشخص شده بود این تبلت به پردازنده 1.5 گیگاهرتزی و دو هسته‌ای، باتری 4500 میلی آمپری، دوربین 3 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

 

هنوز سامسونگ هیچ اظهار نظری در مورد وجود این تبلت نکرده است اما این مشخصاتی که از FCC درز کرده نشان می‌دهد در آینده نزدیک شاهد معرفی این تبلت خواهیم بود.

 

منبع: engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۳
شما دوس نداری بدنه سامسونگ رو؟؟نخر.چرا عقده ای بازی میکنی؟؟به خودت اجازه میدی بیای در مورد سامسونگ بد بگی؟؟خیلی رو داری تو.برو با گوشی های اشغالت بازی کن.برو با ایفون خشخشی بازی کن.با اکسپریا زد پاره اجرت.با اچ تی سی وان اشغالت.فقط سامسونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۲
بالابرین پایین بیاین اپل از همه سرتره همه خودشون هم میدونن اریکا که تو همه چی سره تو اینم سره

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۲
سلام خدایی سامسونگ برند خوبیه خوبیش به اینه کخ همه مدل گوشی داره کاری به ظاهر و قیمت ندارم خوب همه جور سلیقه رو جواب گویه اگه قرار باشه سامسونگ برایی هرکسی سخت افزار و ظاهر مورد دلخواهش رو بسازه که میشه 1میلیارد مدل برندای دیگه هم مدلای خوبی دارن حنماً یه چیزی هست که تو دنیا حرف اول رو میزنه

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۲
خدمت اوكاربري بگم كه گفته سامسونگ برج ميسازه،ميكروسكوپ ميسازه!!!عزيزم اين سايت تخصصي گوشي وتبلته وهيچ ربطي به برج سازي واين جورمذخرفانداره،پس لطف كن چرت نگو.((Ali-HP))

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۲
سامسونگ هم شد مارک....قربون اپل برم