خانهاخبار
ویدئویی مفهومی از مولتی تسکینگ نسل بعدی iOS

ویدئویی مفهومی از مولتی تسکینگ نسل بعدی iOS

۱۳۹۲/۲/۱۷

وقتی که یک سیستم عامل محبوب می‌شود، توقعات طرفداران آن سیستم عامل نیز بالا خواهد رفت. یکی از این سیستم عامل‌ها که اکنون محبوب است و طرفداران، هر چه بیشتر به دنبال اصلاحات آن و مفیدتر کردن آن هستند iOS است.

 

به گزارش یک ماه دیگر در مراسم WWDC 2013 اپل احتمالا نسخه بعدی iOS را معرفی خواهد کرد و احتمالا شاهد تغییرات انقلابی در این سیستم عامل خواهیم بود، اما پیش از اینکه اپل این سیستم عامل را ارائه دهد طرفداران اپل و طراحان دست به کار شده‌اند و نظزات شخصی خود و چیزی که کاربران بیش از همه انتظار دارند را به صورت فیلم‌های مفهومی ارائه کرده‌اند، یکی از این طراحان Rani Avni است که تمرکز خود را بر روی مولتی تسکینگ نسل بعدی iOS گذاشته و یک ویدئوی مفهومی از این مولتی تسکینگ را طراحی کرده است.

 

image

 

شما می‌توانید این ویدئو را از اینجا دریافت و مشاهده نمایید، اگر ویدئو را دیدید نظر خود را در مورد آن بگویید که آیا دوست دارید iOS7 همچنین مولتی تسکینگ داشته باشد؟

 

منبع: appadvice

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۰
سلام به همگی اینها همه الکی هستن سامسونگ یا همون اندرویدش همش تقلید از ios است من خودم note 10.1 دارم ولی گوشیم iphone 4s است که سیستم عامل رو با کل چه تبلت چه گوشی هوی اندرویدی عوض نمی کنم دنیا فقط APPLE اون هم با ios

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۹
لايك داره به خدا...

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۹
من که دیگه خسته شدم . سامسونگ یک گوشی جدیدبه نام galaxy s4 زده که با چشم کار میکند و هر وقت پولم را جمع می کنم باز یه گوشی جدید در می یاد ولی من ازاول عاشق اپل بودم امید وارم که اپل AAباشه این بارم صبر می کنم تا 24 خرداد و اینم بگویم که من12 سالم هست ببینم چند تا +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ =می خره ئ

manouchehr71

۱۳۹۲/۲/۱۸
ios7؟ ویو1 هم اینجوریه چه برسه به گوشیا اندرویدی طرفدارای آیفون الان می تونن به کلاه های اپل افتخار کنن که اینقدر گوشاشونو گرم می کنه!

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۸
دنيا و اي او اس