خانهاخبار
اپل آیفون ارزان قیمت می‌سازد

اپل آیفون ارزان قیمت می‌سازد

ETrade اعلام کرده که اپل حتما این آیفون ارزان را تولید خواهد کرد.
۱۳۹۲/۲/۱۷

ETrade که یک تامین کننده قطعات است و در گذشته در مورد افشای مشخصات آیفون 5 و بلک بری Z10 کارنامه خوبی برای خود دست و پا کرده اکنون به طور واضح اعلام کرده که نسخه ارزان قیمت آیفون در راه بازارهای موبایل است. اگر به خاطر داشته باشید گفته بودیم که اپل اعلام کرده بود آیفون ارزان نمی‌سازد اما همانطور که در همان خبر هم گفتیم اپل در ابتدا شاید وجود خیلی چیزها را نپذیرد اما در مدتی بعد آن محصول را خواهد ساخت.

 

به گزارش در این گزارش جدید از ETrade اعلام شده که حتی بیش از یک مدل از این گوشی ارزان قیمت ساخته خواهد شد. اما متاسفانه اعلام نشده که این نسخه‌های ارزان قیمت چه زمانی ارائه خواهند شد.

 

ETrade همچنین علت اینکه اپل قصد این کار را دارد توضیح داده است، او اعلام کرده با تولید نسخه ارزان قیمت آیفون که در دنیا یک مدل تک است، اپل می خواهد سهم خود را از بازار فروش بالاتر ببرد و برای خود زمان بخرد تا بتواند با آسودگی خاطر از درآمد بالا بر روی نسل‌های بعدی که بتوانند یک انقلاب به پا کنند تمرکز کند.

 

image

 

ETrade  یکی دیگر از علت‌ها را فشاری می‌داند که سامسونگ بر روی اپل به صورت غیر مستقیم وارد کرده است، این گزارش می‌گوید که سامسونگ در برای تبلیغات خود در سال گذشته 4.3 میلیار دلار هزینه کرده که این مبلغ از مجموع هزینه‌ای که اپل، کوکاکولا و HP برای تبلیغات خود خرج کرده‌اند بیشتر بوده است.

 

بنابراین اپل به دنبال این است که کاری را که سامسونگ برای گلکسی اس 3 خود انجام داد (یعنی تولید نسخه ارزان قیمت پرچمدار خود با نام گلکسی اس 3 مینی) برای آیفون انجام دهد تا شاید بتواند این کم شدن فروش و کم شدن درامد خود را جبران کند.

 

نظر شما چیست؟ آیا اپل موفق می‌شود با تولید نسخه ارزان قیمت آیفون بازار تا حدی به نفع خود برگرداند؟

 

منبع: etradesupply - phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (48 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۴
اون دوستمون که این کامنت رو گذاشته و نوشته: ها ها ها ایفون ارزون بدن بیرون منم میرم میخرم ایفون کلا خز میشه !!! البته خز بود! پس یعنی قبول داری که با اینکه طرفداره سامسونگی اما آرزوی داشتنه اپل رو داری! چون نوشتی اگه آیفون ارزون بده بیرون منم میرم میخرم! بعد اینکه میگی اگه آیفون ارزون بده بیرون خز میشه! پس به عنوان طرفدار سامسونگ قبول داری که الان اپل یه برنده خاصه! خوشم میاد اصلا نمیدونی با خودت چند چندی داداش

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۸
اگر می خواین حتما موبایلتون آیفون باشه کمی صبر کنید و این رو بخرید.

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۸
اس 4 بهترینه

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۸
آیفون گرند دوس هر وقت بیاد من میخرم...[عباسعلی]

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۸
لطفا کسایی که تو عمرشون گوشی star سامسوگو هم ندیدن و دستشون نگدفتند راجع به اسمارت فون هاش نظر ندن