خانهاخبار
سه نرم افزار جالب و بومی برای iOS در فروشگاه سیبچه

سه نرم افزار جالب و بومی برای iOS در فروشگاه سیبچه

۱۳۹۲/۲/۱۵

پرندگان گرسنه در تهران

 

image

 

پرندگان گرسنه خشمگینند! در کوچه پس کوچه‌های تهران گم شده اند و نیاز دارند برای ادامه زندگی مقداری غذا پیدا کنند، اینک وظیفه شماست که به عنوان ناجی آن‌ها را با هدف گیری مناسب به ظرف غذا هدایت کنید. در نظر داشته باشید صاحب غذاها، عمر کم پرندگان و زمان محدود این ماموریت را برایتان مشکل خواهند کرد...

ویژگی‌ها:

گرافیک و صدای عالی

روال بازی جذاب

سازگاری با انواع رزولیشن آیفون ، آیپاد و آی‌پد (یونیورسال)

 پشتیبانی از صفحه رتینا

 و از همه مهمتر ایرانی بودن بازی، شما را به یک چالش هیجان انگیز می‌کشاند. منتظر مراحل و اپیزودهای جدیدتر باشید...

روش دانلود و نصب بازی :

برای نصب و اجرای این بازی به سیبچه (بازارچه نرم افزارهای اپل) مراجعه کنید.

 

 

 

زنگوله

 

image

 

دیگر نگران ترانه و داستان برای کودک دلبندتان نباشید

زنگوله بزرگترین مجموعه‌ی ترانه‌ها و داستان‌های صوتی دست به ابتکار جالبی زده است.

زنگوله یک نرم افزار کامل برای کودکان فارسی زبان است. این نرم افزار رایگان بوده و شما را قادر می‌سازد که به بزرگترین مجموعه‌ ترانه‌ها و داستان‌های صوتی برای کودکان دسترسی داشته و آن‌ها را خریداری نمایید. برنامه علاوه بر یک مجموعه از ترانه‌ها و داستان‌های آموزنده، دارای ظاهری شکیل و ساده برای کودکان است تا به راحتی به کار با آن بپردازند. ما برآنیم که هر ماه داستان‌ها و شعرهای جدیدی را به این مجموعه اضافه کنیم. با وجود این نرم افزار، دیگر نگران داستان‌های شب برای کودکان خود نباشید. این ترانه‌ها و داستان‌ها از طرفی حاوی مطالب جالب و آموزنده بوده، و از طرفی دیگر باعث تقویت توانایی ذهنی کودکان شما در زبان فارسی می‌شود. این نرم افزارکمیاب را منحصرا می‌توانید از سیبچه دانلود کنید.

 

 

 

نرم افزار حسابداری دارا

 

image

 

 

چگونه می توان سریعتر وبهتر تمامی حساب‌های خود را در یک مکان ثبت کرد؟

 

با یک نرم افزار حسابداری شخصی می‌توانید تمامی حساب‌های خود را در یک مکان ثبت کرده و خرج‌های انجام شده را به صورت تراکنش در نرم افزار وارد کنید و علاوه بر دریافت گزارش از حساب‌ها، طلب‌ها و بدهکاری‌های خود را در نرم افزار نگهداری نمایید. از طرفی می‌توانید برای مواردی که به صورت ماهیانه انجام می‌شوند مثل خرید لباس یا تنقلات بودجه تعیین کنید تا هنگام عبور از مرز مجاز خود از آن مطلع شوید. این نرم افزار نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی از مواردی همچون استفاده از تاریخ شمسی، استفاده از واحد پول ریال، نمایش اعداد و ارقام به صورت فارسی و واسط کاربری کاملا بومی برخوردار است. این نرم افزاربی نظیر را منحصرا می‌توانید از سیبچه دانلود کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۱۴
سلام، چطور ميشه يه نسخه ازمايشى از اين برنامه حسابدارى تهيه كرد؟

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۵
من مي خواهم يك نسخه از نرم افزار حسابداري دارا را خريداري نمايم و ازطريق تابلتم ان را دانلود نمايم اما روش پراخت را نمي دانم لطفا من را راهنمايي نماييد .

مهمان

۱۳۹۲/۵/۷
اقا این برنامه hotspot vpnرو چطوری رو 4sنصب کنم؟؟؟مرسی

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۷
من دانلود کردم خیلی با حال بود ممنون از اطلاع رسانی شما ;)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۶
دمت گرم ایرانی