خانهاخبار
جزئیات جدید و معتبر در مورد گلکسی نوت 3

جزئیات جدید و معتبر در مورد گلکسی نوت 3

این فبلت قرار است پردازنده و جی پی یو 8 هسته‌ای داشته باشد
۱۳۹۲/۲/۱۶

.در مورد گلکسی نوت 3 و شایعات آن تا کنون چندین خبر مختلف ارائه شده است.

 

به گزارش امروز خبری جدید به SamMobile رسیده است، این وبسایت گزارش داده که منبع خبری معتبری که در داخل سامسونگ دارد اعلام کرده گوشی گلکسی نوت 3 بهترین گوشی سامسونگ تا به حال خواهد بود و طرفداران بیشماری خواهد داشت.

 

این منبع گفته که گلکسی نوت 3 صفحه نمایش 5.99 اینچی با کیفیت فول اچ دی و از نوع سوپر آمولد خواهد داشت که ریز پیکسل‌های آن همان ساختار الماس شکلی که برای گلکسی اس 4 به کار رفته را دارد.

 

دوربین این گوشی قرار است 13 مگاپیکسلی باشد، پردازنده آن 8 هسته‌ای و از نوع Exynos 5 Octa  خواهد بود، همچنین GPU این گوشی 8 هسته‌ای و از نوع Mali 450 است. رم گوشی قرار است 3 گیگابایتی باشد. اندروید آن آخرین نسخه و نسخه 4.3 خواهد بود.

 

image

 

اندازه گوشی همان اندازه‌ای است که در حال حاضر برای گلکسی مگا 5.8 در نظر گرفته شده است اما لبه‌های صفحه نمایش بسیار نازک‌تر خواهد بود.

 

این منبع اعلام کرده که سامسونگ هنوز برای طراحی این گوشی تصمیم نگرفته است و به این موضع فکر می‌کند که آیا از صفحه نمایش خمیده در آن استفاده کند یا خیر؟ اما اگر سامسونگ یک طراحی جدید برای این گوشی در نظر نگیرد همان طراحی گلکسی اس 4 را در اینجا نیز خواهیم دید.

 

نسل سوم گلکسی نوت در اواخر مرداد و یا شهریور ارائه خواهد شد و به احتمال قوی دز نمایشگاه IFA 2013 در برلین شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود.

 

منبع: SamMobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۴
اینو خدمت اون دوست عزیزمون که فرمودند آیفون5نتونسته اس3 و نوت2روش شکست بده بگم که آیفون4اس اونارو بی ارزش کرد.چه برسه به آیفون 5 که فقط قیافش 10تااس4ونوت3رو میاره

مهمان

۱۳۹۲/۳/۴
سامسونگ باید از گوشی که آیفون درحال ساختشه و شاید دو سال دیگه به بازار بیاد بترسه.

مهمان

۱۳۹۲/۲/۳۰
آره نفره قبلي من راست ميگه

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۹
آيفون 5 با پردازنده 2 هسته اي با سرعت 1.2 گيگا هرتز دو برابر سرعت نسبت به نسل قبل رو تضمين كرد در حالي كه سامسونگ نميتونه چنين ادعايي بكنه در ضمن ايفون 5 رقيب اس3 هست نه اس4 پس مقايسه نكنيد كه به نظر من ازاس3 بهتره به شرطي كه قيمت رو در نظر نگيريد بي طرف

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۷
دوستان توجه كرديد به كامنتا و نوع كامنت دهي؟؟يك عده هستن كه با هم جمع شدن و منتظرن خبر سامسونگ بياد زود بيان توشو توهين و بي احترامي به سامسونگ و طرفداراش بكنند.بي شرمي رو به حد انتها رسوندن.طرف نميدونه اين نوت3 فبلت هست داره فحش ميده به سامسونگ.خوبه همه دنيا دارن از فبلت هاي سامسونگ تقليد ميكنند.طرف نميدونه پردازنده اس4 8 هسته نيس و با هم 8 هسته كار نميكنه و در اصل 4+4 هست.كه نواوري توش به كار رفته كه تا 70 درصد صرفه جويي در مصرف داره.بعضيا شورش رو دراوردن.ايفون5 از اس3 و نوت2 كم اورد چه تو امكانات سخت افزاري چه تو نرم افزاري بعد ميخواد با اس4 و نوت3 بجنگه؟؟اره تو خوب.اپل هنوز تو اس2 سامسونگ مونده.باز بيان عقده هاتون رو خالي كنيد.ازينجا ميشه فهميد كه سامسونگ چقدر بزرگ و غول شده كه يه عده رو اينجور ترسونده