خانهاخبار
سامسونگ ساخت رم‌های فوق سریع 4 گیگابایتی را شروع کرد

سامسونگ ساخت رم‌های فوق سریع 4 گیگابایتی را شروع کرد

این رم‌ها سرعتی برابر رم کامپیوترهای خانگی دارند.
۱۳۹۲/۲/۱۰

سامسونگ در زمینه موبایل یک غول بزرگ است و هر سال با ارائه گلکسی‌های جدیدتر و بهتر همه را شگفت زده می‌کند، در ضمن اینکه در زمینه سخت افزار موبایلی نیز بسیاری از کمپانی‌ها قطعات مورد نیاز خود را از سامسونگ تامین می‌کنند.

 

به گزارش امروز سامسونگ بار دیگر خبرسازی کرده است اما اینبار این خبرسازی در زمینه رم گوشی‌ها است. خبرهایی رسیده که می گویند سامسونگ ساخت رم های 4 گیگابایتی خود را برای گوشی‌های موبایل شروع کرده است. این رم نام LPDDR3 را دارد که مدل آن بر پایه پردازنده‌های 20 نانومتری است و می‌تواند دیتاها را با سرعت 2133 مگابیت بر ثانیه منتقل کند.

 

image

 

سامسونگ ادعا می‌کند که این رم جدید با سرعتی مشابه سرعت رم‌های رایانه‌های خانگی عمل می‌کند و همچنین 20 درصد انرژی کمتری مصرف می کند.

 

این رم ها در پکیج های 2 گیگابایتی به فروش می‌رسند و هر کدام شامل 4 چیپ هستند و جالب است که ضخامت هر دو چیپ بر روی هم تنها 0.8 میلیمتر خواهد بود.

 

بنابراین امسال شاهد معرفی گوشی‌های فوق سریع با این رم‌های جدید خواهیم بود.

 

منبع: sammyhub

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۲
شما چرا اينجوري هستين؟ به نظر من طراحي اي كه سامسونگ داره غير از اپل هيچ كمپاني اي نداره. بسيار صاف و شكيل. آخه شما چرا ندونسته حرف ميزنيد؟ htc one بدنش آلومينيومي هست. بريد حال كنيد باش ولي داغ شدنش رو چي كار ميكنيد؟

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۲
لطفا به برند های دیگه توهین نکنید.سامی های عقده ای

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۲
سلام دوستان عزیز همه افتادن به جون هم! خدایش لذت میبرم وقتی خبرای دنیای الکترونیک رو مطالعه میکنم... درود بر ضد آب و گردوغبار بودن Xpria Z, احسنت بر مقاومت One X, آفرین بر فن آوری سخت افزاری و نرم افزاری Samsong S4 و های لوکس بودن IPhone 5 کلا همه گوشی ها خوبن هیچ برندی کامل نیست انشالله در آینده ایرادها کم کم برطرف میشه و سطح کیفی بالاتر میره دوست دارم , خدانگهدار

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۱
طراحی سامسونگ خیلی هم زیباست هر کی میگه زشته بره htc یا sony یا apple بگیره رم از طراحی مهم تره خیلی هم مهمتره

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۱
مرگ بر سامسونگ درود بر سونی