خانهاخبار
شایعات جدید در مورد آیفون نسل بعد

شایعات جدید در مورد آیفون نسل بعد

شایعات می‌گویند آیفون نسل بعد به iOS7 مجهز خواهد بود.
۱۳۹۲/۲/۱۰

گمانه زنی ها و شایعات در مورد نسل بعدی آیفون بسیار زیاد است، بیشتر شایعات بر سر این موضوع است که اپل آیفون 5S را معرفی کند یا آیفون 6؟

 

اما تفاوت این دو موضوع چیست؟ اگر اپل آیفون 5S را معرفی کند به احتمال قوی شاهد تغییرات زیادی در آیفون نیستیم اما اگر آیفون 6 معرفی شود به مانند گذشته باید شاهد یک اتقلاب در طراحی و سخت افزار این گوشی باشیم.

 

به گزارش اکنون آخرین شایعات حاکی از آن است که دوربین جلوی این گوشی 2 مگاپیکسل خواهد بود. در ضمن گفته می‌شود که نسل بعدی آیفون به iOS7 مجهز خواهد بود و دوربین آن نیز توانایی ضبط ویدئوهای فول اچ دی را خواهد داشت.

 

image

 

نسخه بعدی iOS هنوز معرفی نشده اما انتظارها بر این است که این نسخه ویژگی‌های جالبی مانند dual-shot داشته باشد که مانند ویژگی dual –camera در گلکسی اس 4 کار می‌کند. این ویژگی این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا هم زمان که در حال عکاسی و یا فیلمبرداری با دوربین اصلی گوشی است از دوربین دوم نیز استفاده کند.

 

این ویزگی مطمئنا تنها در آیفون نسل بعدی قابل استفاده است و در آیفون‌های قبلی حتی با بروز رسانی نرم افزار این ویزگی در دسترسش نخواهد بود.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۹
طرفدارای سامسونگ بپذیرن اپل یک برند کاملا متفاوت وبرتره.سامسونگ با 300واندی گوشی بازارو گرفته درحالی که اپل با 3یا 4گوشی.مطمئنا اپل بعدی درسهای بزرگی به سامسونگ خواهد داد

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۱
دوران اپل تموم شده.اپل هنوز تو اس2 سامسونگ مونده.گوشی نزده که بتونه اس3 رو شکست بده.چه برسه به سوپر فون اس4

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۱
خودتونو كُشتين ، انقدر گفتين فلانى از فلانى كپى كرد ! عزيزه من اين چيزا باعث پيشرفت صنعت و تكنولوژى ميشه ! اينجورى باشه اولين تلفن همراه رو موتورولا زد ! همه دارن كپى ميكنن ديگه؟

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۱
Samsung dareh oghdeh hash ro khali mikoneh har roz goshi mideh biron mesleh en keh har roz ghaza mikhori badesh miri pasesh midi Samsung ham hamin tory shodeh hi goshi mirineh hich goshi appel nemisheh vaghean maheh ey val beh sherkateh appel

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۰
اگه قرار بود اپل با نظرات یک مشت بچه و تازه به دوران رسیده تحت تاثیر قرار بگیره که بهترین گوشی های دنیا رو نمی ساخت.شماها حتما یک بار هم ایفون رو از نزدیک ندیدین.بیچا ره هااااا